search icon

Επιχειρήσεις

Starbucks: Παραμένει ο στόχος για 9.000 καταστήματα στην κινεζική αγορά από το 2025

Στην κινεζική αγορά υπάρχει ουσιαστικός χώρος για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δράσης της εταιρείας, ανέφερε ο νέος διευθύνων σύμβουλος για την παγκόσμια επιχειρηματική δράση της αμερικανικής πολυεθνικής

Pixabay

Ο Λάξμαν Ναρασιμχάν, νέος διευθύνων σύμβουλος για την παγκόσμια επιχειρηματική δράση της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρείας Starbucks, έδωσε χθες, Τρίτη, έμφαση στην τεράστια αναπτυξιακή δυναμική της κινεζικής αγοράς, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο στόχος της εταιρίας για τη λειτουργία 9.000 καταστημάτων στη κινεζική ενδοχώρα από το 2025 παραμένει αμετάβλητος.

Η κατά κεφαλήν κατανάλωση καφέ στην Κίνα αυξάνεται, αλλά βρίσκεται ακόμη πολύ πίσω σε σύγκριση με την κατανάλωση καφέ στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ.

Ωστόσο στην κινεζική αγορά υπάρχει ουσιαστικός χώρος για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δράσης της εταιρείας, δήλωσε ο Ναρασιμχάν στη διάρκεια επίσκεψής του στη Σανγκάη.

Η αναφερόμενη κινεζική μητρόπολη είναι η έδρα περισσότερων από 1.000 καταστημάτων της Starbucks, καθώς έχει τα περισσότερα καταστήματα από οποιαδήποτε άλλη πόλη, σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Οι φιλοδοξίες μας για την Κίνα είναι μεγάλες. Είναι μία τόσο μεγάλη καταναλωτική αγορά», τόνισε ο ίδιος.

Διαβάστε ακόμη:

Το ΠΑΣΟΚ παίζει με τους φόρους (μη, τζιζ), οι… προλήψεις του Μητσοτάκη, ο Γρύλλος παίρνει πλοία της Attica Group και η μάχη της ακτοπλοΐας

Νέες εξαγορές χωρίς βιασύνη για την Ideal Holdings – «Άνοιγμα» σε Μ.Ανατολή, θυγατρική σε Μπαχρέιν (pics)

Σκληρή προεκλογική κόντρα ΝΔ – ΠΑΣΟΚ για τη φορολογική πολιτική

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version