…πως το κυπελλάκι που φαίνεται στη σκηνή της σειράς δεν ανήκει καν στη Starbucks

Στο δυσθεωρητο ποσό τω 2,3 δισ. δολαρίων εκτιμάται το όφελος που αποκόμισε μέσα σε λίγες ημέρες η Starbucks  από δωρεάν διαφήμιση, μετά τη γκάφα των συντελεστών της σειράς Games of Thrones που ξέχασαν ένα κυπελλάκι για καφέ στο πλατό καθ’όλη τη διάρκεια του γυρίσματος μιας σκηνής.

Το πιο τρελό της ιστορίας; Το χάρτινο κυπελλάκι… δεν ήταν καν της Starbucks!

st344444.jpg

Το χρονικό μιας επικής γκάφας σε μια επική σειρά

Την Κυριακή το απόγευμα, το γερακίσιο μάτι των φανατικών οπαδών της σειράς του HBO πρόσεξε πως κάτι παράταιρο υπάρχει στη σκηνή του δείπνου των πρωταγωνιστών.
Εν ριπή οφθαλμού, έκαναν την εμφάνισή τους φωτογραφίες και βίντεο που έγιναν viral στα social media.

Η μάρκα επάνω στο κυπελλάκι δεν φαίνεται καλά γιατί είναι κρυμμένο στις σκιές, ωστόσο αρκετοί θεατές υπέθεσαν ότι είναι η γνωστή πράσινη σειρήνα των Starbucks και η συζήτηση φούντωσε. Η αλήθεια είναι πως επρόκειτο για ένα άσχετο με την εταιρεία ποτήρι.

Η Stacy Jones, CEO της εταιρείας marketing Hollywood Branded, εκτιμά ότι το κέρδος από όλο τον θόρυβο που δημιουργήθηκε ανέρχεται για την αλυσίδα καφέ στα 2,3 δισ. δολ. Οι αναφορές μόνο στην υπηρεσία Critical Mention, για τα Starbucks και το ‘Game of Thrones’ ανήλθαν σε 10.627.
Στην πλατφόρμα Talkwalker μετρήθηκαν 193.000 αναφορές μέσα σε 48 ώρες

Όπως μάλιστα αναφέρει ο Dan Hill, CEO της Hill Impact, είναι αδύνατο να υπολογίσεις το κέρδος από τη δωεράν διαφήμιση, όμως είναι πολύ υψηλότερο από την τοποθέτηση προϊόντων γιατί έγινε κατά λάθος, κι αυτό καθιστά το διαφημιστικό όφελος ακόμα μεγαλύτερο.