search icon

Επιχειρήσεις

Star Alliance: Eγκαινιάζει την πλατφόρμα ανέπαφης ταυτοποίησης στοιχείων «Star Alliance Biometrics»

Τα Αεροδρόμια της Φρανκφούρτης & του Μονάχου συνεργάζονται για να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η ταξιδιωτική εμπειρία για τον επιβάτη - Τα μέλη Miles & More της Lufthansa και της SWISS είναι τα πρώτα που θα έχουν τη δυνατότητα εγγραφής

Η Star Alliance, η μεγαλύτερη αεροπορική συμμαχία στον κόσμο, ολοκλήρωσε την ανάπτυξη μιας διαλειτουργικής πλατφόρμας βιομετρικής ταυτότητας και ταυτοποίησης, η οποία θα βελτιώσει σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες των προγραμμάτων τακτικών πτήσεων των αεροπορικών εταιρειών της Star Alliance.

Η πλατφόρμα Star Alliance Biometrics προάγει το όραμα των αεροπορικών εταιρειών της Star Alliance να προσφέρουν στους επιβάτες μια ενιαία και απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία, ενισχύοντας παράλληλα την αξία της πιστότητας στο ταξιδιωτικό της οικοσύστημα.

Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa (LHG), η Lufthansa (ιδρυτικό μέλος της Star Alliance) και η SWISS, θα είναι οι πρώτες αεροπορικές εταιρείες που θα χρησιμοποιούν την υπηρεσία Star Alliance Biometrics για επιλεγμένες πτήσεις από τον Νοέμβριο, και για το σκοπό αυτό, ειδική υποδομή εγκαθίσταται στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, επιδιώκοντας να διασφαλίσει λειτουργικά οφέλη και για τις δύο τοποθεσίες.

Τα μέλη του προγράμματος τακτικών επιβατών Miles & More της Lufthansa και της SWISS που επιλέγουν την προαιρετική υπηρεσία της βιομετρικής ταυτοποίησης, θα μπορούν να περνούν από τις πύλες ελέγχου ασφαλείας και τις πύλες επιβίβασης ανέπαφα, πρακτική που αποτελεί ένα σημαντικό μέτρο ασφάλειας υγείας και υγιεινής στην εποχή του COVID-19.

Σε συμμόρφωση με την απαίτηση υποχρεωτικής χρήσης μάσκας στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου, δεν απαιτείται αφαίρεση της μάσκας για τον έλεγχο βιομετρικών στοιχείων. Η διαδικασία ταυτοποίησης λειτουργεί για επιβάτες που φορούν μάσκες.

Η υπηρεσία Star Alliance Biometrics έχει δημιουργηθεί με βάση το λογισμικό της πλατφόρμας διαχείρισης ταυτότητας και βιομετρικών στοιχείων NEC I: Delight της NEC Corporation. Αυτή η ασφαλής υπηρεσία διατίθεται χωρίς κόστος σε επιβάτες του προγράμματος Miles & More που έχουν συναινέσει στην κοινοποίηση των βιομετρικών δεδομένων τους στους εμπλεκόμενους φορείς της επιλογής τους, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Πώς λειτουργεί η διαδικασία εγγραφής;

Από την πρώτη κιόλας στιγμή εφαρμογής της υπηρεσίας, και ακολουθώντας μερικά εύκολα βήματα στο κινητό τους μέσω ενός συνδέσμου στην εφαρμογή Lufthansa.app, οι επιβάτες Miles & More θα έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν στην υπηρεσία Star Alliance Biometrics.  Οι επιβάτες που εγγράφονται καλούνται να τραβήξουν μια selfie, να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους με το διαβατήριό τους και να επιλέξουν τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια για τα οποία θέλουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία.

Εγγράφεστε μία φορά, χρησιμοποιείτε απεριόριστα

Οι επιβάτες χρειάζεται να εγγραφούν μόνο μία φορά και έπειτα μπορούν να χρησιμοποιούν τα βιομετρικά τους δεδομένα απεριόριστα, στα συνδεδεμένα σημεία επαφής οποιουδήποτε συμμετέχοντος αεροδρομίου, όποτε ταξιδεύουν με αεροπορική εταιρεία μέλος της Star Alliance που χρησιμοποιεί την υπηρεσία Star Alliance Biometrics.

Προστασία και ασφάλεια δεδομένων

Τα προσωπικά δεδομένα, όπως η φωτογραφία και άλλα στοιχεία ταυτοποίησης, κρυπτογραφούνται και αποθηκεύονται με ασφάλεια στην πλατφόρμα. Ευθύς εξαρχής, το σύστημα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, χρησιμοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου. Η αποθήκευση προσωπικών δεδομένων περιορίζεται στο ελάχιστο – για παράδειγμα, δεν αποθηκεύονται ονόματα επιβατών.

Ο κ. Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance δηλώνει: «Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που το ιδρυτικό μας μέλος, η Lufthansa, είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα εφαρμόσει τη λύση Star Alliance Biometrics και στα δύο αεροδρόμια Φρανκφούρτης και Μονάχου. Πρόκειται για μια πελατοκεντρική λύση που ενισχύει ακόμη περισσότερο τα διαπιστευτήριά μας στην καινοτομία, και ιδίως την ικανότητα υποστήριξης πολλαπλών αερογραμμών και πολλαπλών αεροδρομίων. Και αυτό, γιατί ενώ προσφέρει μια απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών, είναι επίσης μια κρίσιμη εξέλιξη που προσπαθεί να εκπληρώσει  την προσδοκία των επιβατών για μια ακόμη πιο ανέπαφη και υγειονομικά ασφαλής εμπειρία. Η Star Alliance Biometrics αποτελεί βασικό μέρος της στρατηγικής μας να είμαστε η πιο προηγμένη παγκόσμια συμμαχία αεροπορικών εταιρειών από ψηφιακής άποψης.»

Η κ. Christina Foerster, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Customer, IT & Corporate Responsibility, δηλώνει: «Το θέμα των βιομετρικών δεδομένων θα γίνεται όλο και πιο σημαντικό στα ταξίδια του μέλλοντος. Ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τέτοιες ανέπαφες διαδικασίες στο αεροδρόμιο αποτελούν μεγάλο πλεονέκτημα. Στον Όμιλο Lufthansa, η βιομετρική τεχνολογία και οι συναφείς λύσεις θα διασφαλίζουν ολοένα και πιο απλοποιημένες και αποδοτικότερες διαδικασίες στα αεροδρόμια, βελτιώνοντας έτσι σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών μας. Είμαι πολύ χαρούμενη που με την υπηρεσία Star Alliance Biometrics θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους ενδιαφερόμενους τακτικούς επιβάτες μας βιομετρικά σημεία ελέγχου ασφάλειας και επιβίβασης μέσω αναγνώρισης προσώπου στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου από το Νοέμβριο. Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο για μας.»

«Η βελτιστοποίηση των διαδικασιών κατά την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών είναι η πρώτη μας προτεραιότητα στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και οι βιομετρικές διαδικασίες προσφέρουν στους επιβάτες μας πολλά πλεονεκτήματα. Η Star Alliance Biometrics δημιουργεί τώρα ένα αποτελεσματικότερο και ανέπαφο (κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στη σημερινή εποχή) ταξίδι επιβατών, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη άνεση και λιγότερο χρόνο αναμονής. Είμαστε περήφανοι που είμαστε ένα από τα πρώτα αεροδρόμια παγκοσμίως που θα προσφέρουν αυτήν την πρωτοποριακή τεχνολογία κατά τον έλεγχο επιβίβασης επιβατών και στις μεμονωμένες πύλες στον Τερματικό σταθμό 1 – Περιοχή Α, μαζί με τους πιο σημαντικούς επιβάτες μας, τη Star Alliance και τη Lufthansa. Εντός των επόμενων εβδομάδων και μηνών θα επεκτείνουμε σταδιακά το φάσμα και σε νέα σημεία επεξεργασίας, όπως τα σημεία παράδοσης αποσκευών», λέει ο Δρ. Pierre Dominique Prümm, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Aviation and Infrastructure, της Fraport AG.

«Η υπηρεσία της βιομετρικής ταυτοποίησης μας προσφέρει την ευκαιρία να επιταχύνουμε και να απλουστεύσουμε περαιτέρω τις διαδικασίες στο αεροδρόμιο του Μονάχου προς όφελος των ταξιδιωτών», δηλώνει ο Jost Lammers, Διευθύνων Σύμβουλος του Αεροδρομίου του Μονάχου. «Αυτό όχι μόνο αυξάνει την άνεση των επιβατών, αλλά και τα πρότυπα υγιεινής και την προστασία της υγείας, χάρη στην ανέπαφη διαδικασίας. Με τον τρόπο αυτό, εκπληρώνουμε για ακόμη μια φορά την υπόσχεσή μας για ποιότητα ως το μοναδικό αεροδρόμιο 5 αστέρων στην Ευρώπη.»

Διαβάστε περισσότερα: 

Κορωνοϊός: Πώς θα γίνει το restart σε αεροπορικές και αεροδρόμια από το 2021

Έρευνα: Πώς ο κορωνοϊός άλλαξε μια για πάντα τις ταξιδιωτικές μας συνήθειες

ΗΠΑ: Χάθηκαν 90.000 θέσεις εργασίας στον τομέα των αερομεταφορών

Exit mobile version