Tα ηχητικά βιβλία (audiobooks) έχουν γίνει μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία χρόνια, με αποκλειστικές συνδρομητικές υπηρεσίες, τόσο από μεγάλους ομίλους όσο και από ανεξάρτητες εταιρείες, που οδηγούν το μεγαλύτερο μέρος αυτών των εσόδων.
Ωστόσο, η προσθήκη τους στο Spotify σηματοδοτεί μια στιγμή ορόσημο. Ειδικότερα σύμφωνα με το BBC από τις 4 Οκτωβρίου, οι συνδρομητές του Spotify Premium στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία έχουν πρόσβαση σε έως και 15 ώρες περιεχομένου ηχητικού βιβλίου ανά μήνα χωρίς επιπλέον κόστος.
Η λειτουργία πρόκειται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2023. Τα best seller και τα κλασικά λογοτεχνικά έργα φιλοξενούνται πλέον στην ίδια εφαρμογή με τη μουσική και τα podcast.
«Ακριβώς όπως στη μουσική και τα podcast, πιστεύουμε ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές θέλουν να ακούνε βιβλία», δήλωσε ο Ντανιελ Εκ, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Spotify.
Η εφαρμογή ήχου on demand, έχει 213 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως κάτι που αντιπροσωπεύει μια τεράστια αγορά για να αξιοποιήσουν οι εκδότες.
Μάλιστα, ευοίωνα είναι τα πρώτα σημάδια καθώς στην αναφορά των κερδών του τρίτου τριμήνου του Spotify, ο Ντανιελ Εκ είπε ότι οι συνδρομητές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία είχαν ήδη ακούσει περισσότερο από το 28% του καταλόγου ακουστικών βιβλίων της, σε μόλις δύο εβδομάδες.
Η εταιρεία ελπίζει ότι οι δωρεάν 15 ώρες θα προσελκύσουν τους καταναλωτές στον κόσμο των ηχητικών βιβλίων, ανοίγοντας ροές εσόδων και δελεάζοντας τους συνδρομητές να αγοράσουν επιπλέον ώρες ακρόασης, σε αντίθεση με το μοντέλο τιμολόγησης à la carte που προτιμούν οι αντίπαλες πλατφόρμες.
Διαβάστε ακόμη
Eurogroup – ECOFIN: Στην «ατζέντα» το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας και οι δημοσιονομικοί κανόνες
Patmos Aktis: Συμφωνία Καραμούζη με τη Marriott International για το ξενοδοχείο στην Πάτμο (pics)
Συνέδριο ΔΕΣΦΑ: Το υδρογόνο μπορεί να συμβάλει στην προσπάθεια της Ελλάδας για απανθρακοποίηση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ