search icon

Επιχειρήσεις

Σούπερ μάρκετ: Κατά 20% αυξήθηκαν από το 2021 οι τιμές σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (vid)

Από την αρχή του χρόνου η αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φτάνει στο 4,3% συγκριτικά με το 2023

Η ακρίβεια μαστίζει τα νοικοκυριά στην Ελλάδα, με τους περισσότερους καταναλωτές να στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προκειμένου να μειώσουν τον λογαριασμό στο σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με το OPEN, από την αρχή του χρόνου η αύξηση των πωλήσεων στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φτάνει στο 4,3% συγκριτικά με το 2023 ενώ για τα επώνυμα προϊόντα φτάνει στο 2,7%.

Όμως, παρά τη στροφή αυτή, η τιμή τους έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρσι. Το 2021 για ένα καλάθι με βασικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κόστιζε 121, 83 ευρώ ενώ φέτος για το ίδιο καλάθι πληρώνουν 145, 50 λεπτά. Το αντίστοιχο καλάθι με μόνο επώνυμα προϊόντα το 2021 κόστιζε 181,9 ευρώ και φέτος 210 ευρώ με τη διαφορά να αγγίζει το 15,6%

Από την πλευρά του το υπουργείο Ανάπτυξης προανήγγειλε έλεγχός σε 10.000 προϊόντα 100 καταστημάτων ενώ έχουν επιβληθεί πρόστιμα 1,7 εκατομμύρια ευρώ για αισχροκέρδεια.

Μεγάλες αυξήσεις και στο γρήγορο φαγητό

Μεγάλες είναι όμως και οι αυξήσεις στο γρήγορο φαγητό με το αγαπημένο σουβλάκι να αγγίζει τα 4 ευρώ στα περισσότερα πλέον καταστήματα.

Ενδεικτικό είναι πως το Σεπτέμβριο του 2021 μπορούσες να πάρεις στην τιμή μιας πίτσας τρία σουβλάκια και ένα αναψυκτικό ενώ τώρα μια πίτσα αντιστοιχεί σε δυο τυλιχτά και χωρίς αναψυκτικό.

Διαβάστε ακόμη

Δασκαλαντωνάκη (Grecotel) στο συνέδριο Travel.gr: Οι Έλληνες ξενοδόχοι τα καταφέρνουν πολύ καλά

«Αέναον»: Πώς θα είναι το Μητροπολιτικό Πάρκο του Φαληρικού Όρμου – Στα 370 εκατ. ευρώ το κόστος κατασκευής του

Eurostat: Στο 3% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Νοέμβριο, στο 2,3% στην Ευρωζώνη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version