Την online αγοραστική κίνηση για την κατηγορία «μόδα» από τις αρχές του 2023 μέχρι και σήμερα, το Skroutz, αναλύει και δημοσιεύει, το #1 marketplace στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα δεδομένα που προκύπτουν, στο διάστημα αυτό πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μισό εκατ. αγορές σε είδη μόδας. 

Με σχεδόν 1.5 εκατ. προϊόντα και 4.700 brands μόδας, το Skroutz φέρνει τη μόδα στους καταναλωτές, αποτελώντας τον fashion go-to προορισμό όπου ο καταναλωτής μπορεί να βρει σχεδόν τα πάντα για κάθε look και κάθε περίσταση. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν τα είδη που επιθυμούν μέσα από περίπου 150 εξειδικευμένες κατηγορίες μόδας, απολαμβάνοντας μία εξαιρετική αγοραστική εμπειρία με πλήρη ασφάλεια πληρωμών, εγγύηση παράδοσης ή επιστροφή χρημάτων. 

Με τη μέση αξία καλαθιού αγορών να αγγίζει τα 50€, και το ποσοστό των καταναλωτών που αγοράζουν περισσότερες από μία φορά προϊόντα μόδας να ανέρχεται σχεδόν στο 30%, η νέα καμπάνια του Skroutz, δικαιολογεί τον τίτλο της, καθώς το μεγαλύτερο marketplace στην Ελλάδα φέρνει όντως τη μόδα. Πιο συγκεκριμένα, κατά το εξεταζόμενο διάστημα η ανδρική μόδα κατέκτησε την πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών με βάση τον αριθμό των παραγγελιών, με τα sportswear, τις τσάντες ώμου και την υπόδηση να ακολουθούν και να συμπληρώνουν τη λίστα των δημοφιλέστερων κατηγοριών για παραγγελίες μόδας. 

Διαβάστε ακόμη

«Ράλι» 6,6% για τη μετοχή της Swatch – Στα προ πανδημίας επίπεδα τα κέρδη

McKinsey: Πώς η τηλεργασία «σβήνει» 800 δισ. δολάρια από την αξία των γραφείων (γράφημα)

Επιδόσεις – έκπληξη για την οικονομία της Βρετανίας: Μόλις 0,1% μειώθηκε το ΑΕΠ τον Μάιο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ