Το πρώτο συνέδριο της Skroutz για το μέλλον και τις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα είχε ως στόχο να ενημερώσει για τις τελευταίες εξελίξεις του e-Commerce σε Ελλάδα και εξωτερικό, να μοιραστεί δεδομένα για τις τάσεις και τις ευκαιρίες που έρχονται, αλλά και να παρουσιάσει τις λύσεις που η Skroutz προσφέρει ήδη στους συνεργάτες τους. Ο αριθμός των συνεργατών πλέον ανέρχεται στους περίπου 8.000 εμπόρους ύστερα από απόφαση της εταιρείας να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τους ποιοτικούς αλλά και τους ποσοτικούς κανόνες για το τι χρειάζεται από έναν συνεργάτη για να πετύχει μέσω της πλατφόρμας. Οι ενεργοί έμποροι συμβάλλουν στο να παρέχει η Skroutz στους χρήστες μία ακόμα καλύτερη εμπειρία, ενώ παράλληλα δημιουργείται και μια δέσμευση από τους συνεργάτες ότι θα επενδύσουν και στην περαιτέρω ανάπτυξη τους μέσω Σκρουτζ.
Η δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται από τα στοιχεία που μοιράστηκαν οι ομιλητές του συνεδρίου Φάνης Βαχάρης, Head of Digital Automations & Partner της Omnicliq και η Βάλια Αρανίτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του τμήματος Κοινωνιολογίας, ΕΚΠΑ και Διευθύντρια του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝ.ΕΜ.Υ) της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.) αντίστοιχα. Μέχρι το 2026 μία στις τέσσερις λιανικές πωλήσεις θα γίνονται online, ενώ το 2040 υπολογίζεται ότι το 95% όλων των αγορών θα γίνεται online. Αναφέρθηκε ότι η νέα γενιά των καταναλωτών, Generation Z, σε ποσοστό 64% εμπιστεύονται τις αξιολογήσεις προϊόντων και υπηρεσιών από ανεξάρτητους καταναλωτές, σκιαγραφώντας τη σημασία του shopping community. Κάτι που τόνισε και ο κ. Χατζηγεωργίου, CEO Skroutz, στην αρχή του συνεδρίου, δηλαδή ότι μαζί με τους εμπόρους και την κοινότητα των 2 εκατ. ενεργών χρηστών, μπορούμε να χτίσουμε μια νέα εποχή για το Marketplace, ένα “shopping community”. Για την αξία των δεδομένων και πως μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε για την αύξηση πωλήσεων και λήψη αποφάσεων σε μία επιχείρηση, μίλησε και ο Παναγιώτης Γκεζερλής, Ιδρυτής και Πρόεδρος του Convert Group.
Για την εξέλιξη και το μέλλον της πλατφόρμας μίλησαν ο Μάνος Ευθυμίου, Commercial Director, Skroutz, και η Γιώτα Τζαβάρα, Head of Commercial Partners Division, Skroutz. Ο Μάνος Ευθυμίου ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Οι νέες δυνατότητες που δίνουμε στους συνεργάτες μας δημιουργούν ένα περιβάλλον εμπορίου που επαναπροσδιορίζει την αγοραστική εμπειρία. Οι καταναλωτές μέσα από την πλατφόρμα μας μπορούν να ανακαλύψουν τα καλύτερα προϊόντα για τις ανάγκες τους και να τα αγοράσουν με τον πιο εύκολο και ασφαλή τρόπο, ενώ οι εμπορικοί μας συνεργάτες αποκτούν πρόσβαση σε ένα εξαιρετικά ενεργό καταναλωτικό κοινό μέσω του οποίου διευρύνουν εντυπωσιακά τις δυνατότητες των καταστημάτων τους και αυξάνουν την κερδοφορία τους».
Δεν έλειψαν και οι λύσεις που προσφέρει η πλατφόρμα στους εμπόρους δια στόματος Μιχάλη Καρυπίδη, Fulfilled By Skroutz, Operations Manager, ο οποίος μίλησε για την υπηρεσία Fulfilled by Skroutz και τις καθημερινές δυσκολίες που επιλύονται με αυτήν. Η Έλενα Μπαρμποπούλου, Product Manager, παρουσίασε τις λύσεις προώθησης και διαφήμισης που έχουν στη διάθεσή τους οι έμποροι και κάποια success stories που καταδεικνύουν τη χρησιμότητα του Skroutz σαν διαφημιστικό εργαλείο.
Διαβάστε ακόμη
Γιατί η ακρίβεια μένει αφού ο πληθωρισμός «φεύγει»
Η Αλβανία θέλει να γίνει το νέο Ελ Ντοράντο για επενδύσεις σε ακίνητα και τουρισμό (pics)