Ένα μήνα μετά τη λειτουργία του e-shop της, η μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ της Ελλάδας, ενημερώνει τους καταναλωτές της πως, λόγω της αυξημένης ζήτησης, δεν μπορεί να εκπληρώσει έγκαιρα τις παραγγελίες, διευκρινίζοντας πως η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι εφικτή μετά από 7 ημέρες.
Η ανακοίνωση της εταιρείας:
«Αγαπητοί μας Πελάτες,
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 7 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής. Σας ευχαριστούμε».
Η αλυσίδα βεβαίως συνεχίζει να εξυπηρετεί κανονικά τις παραγγελίες που δέχεται μέσω της πλατφόρμας του efood.gr, με την οποία συνεργάζεται από την έναρξη του πρώτου lockdown.
Αξίζει, βέβαια, να σημειωθεί πως η υπηρεσία eshop μέσω της ιστοσελίδας ήταν σε πιλοτική μορφή, γεγονός που είχε διευκρινήση και η ίδια η εταιρεία με την έναρξη της, ενώ η πλήρη λειτουργία της αναμένεται να ολοκληρωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Διαβάστε ακόμη:
«Φούσκωσαν» την Folli Follie και έβγαλαν €180 εκατ. από πωλήσεις μετοχών – μερίσματα
Μητσοτάκης: Στόχος η προστασία της χώρας μέχρι να ολοκληρωθεί ο εμβολιασμός
Σταϊκούρας: Υπεγράφη η συμφωνία για συμμετοχή του δημοσίου στη νέα ΕΛΒΟ