Στην υπογραφή σύμβασης ύψους 3 δισ. ευρώ για την προμήθεια και την επισκευή εμπορικών τρένων στην Ινδία προχώρησε η Siemens, ολοκληρώνοντας τη μεγαλύτερη συμφωνία στην ιστορία της σε ό,τι αφορά τον σιδηροδρομικό κλάδο, αλλά και τη μεγαλύτερη που έχει γίνει στη χώρα.
Όπως αναφέρει το Reuters, στο πλαίσιο της συμφωνίας η γερμανική εταιρεία θα παραδώσει 1.200 ηλεκτρικές μηχανές και θα παρέχει υπηρεσίες επισκευής για 35 χρόνια.
Τα τρένα 1.200 ίππων που έχει σχεδιάσει η Siemens έχουν τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα, θα συναρμολογηθούν στην Γκουτζαράτ κατά τα επόμενα 11 χρόνια, ενώ οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν σε 24 μήνες.
«Αυτές οι νέες μηχανές […] μπορούν να αντικαταστήσουν από 500.000 έως και 800.000 φορτηγά κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους», δήλωσε ο CEO της Siemens Mobility Μάικλ Πίτερ στο Reuters. Πρόσθεσε δε ότι αυτή η παραγγελία ήταν ένα μεγάλο βήμα για τη Siemens στην Ινδία, όπου παλαιότερα παρείχε κυρίως εξαρτήματα και υποδομή.
«Η Ινδία αναζητά για τα τρένα της τεχνολογία, καλύτερη αποτελεσματικότητα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής», είπε ο ίδιος. «Στο παρελθόν η Ινδία έφτιαχνε τα δικά της τρένα, αλλά πλέον θέλει να αυξήσει την αξιοπιστία τους και τη μέση ταχύτητά τους».
Η συμφωνία είναι η πιο πρόσφατη που απέσπασε η Siemens μετά τη σύμβαση ύψους 900 εκατ. ευρώ που υπέγραψε τον Δεκέμβριο για μια νέα γραμμή μετρό στο Σίδνεϊ.
Σύμφωνα με το Reuters, ο Μάικλ Πίτερ εμφανίζεται βέβαιος ότι φέτος η Siemens θα πετύχει τον στόχο της για αύξηση των εσόδων στον συγκεκριμένο κλάδο κατά 6-9%, αν και αυτή η σύμβαση θα φαίνεται για το 2023 κυρίως ως παραγγελίες.
Ακόμη, ανέφερε ότι η Siemens εξετάζει και άλλα συμβόλαια για την κατασκευή τρένων στην Ινδία -τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική αγορά στον κόσμο, όπου 24 εκατ. επιβάτες ταξιδεύουν καθημερινά χρησιμοποιώντας πάνω από 22.000 τρένα.
Όπως έχει ανακοινώσει η Siemens, η κυβέρνηση στο Νέο Δελχί θέλει να αυξήσει το μερίδιο του σιδηροδρομικού δικτύου στις εμπορικές μεταφορές στο 40-45%, από το τρέχον 27%.
Η πρώτη επαφή της γερμανικής εταρείας στην Ινδία ήταν μια τηλεγραφική γραμμή Λονδίνο – Καλκούτα, η οποία χρονολογείται από το 1867.
Διαβάστε ακόμη
ΥΠΕΝ: Έτσι θα συνδεθεί η νέα μονάδα ρεύματος της Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο (pics)