Η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis σχεδιάζει να κλείσει και να πουλήσει τους μεγάλους χώρους δοκιμών οχημάτων της στην Αριζόνα στο τέλος του τρέχοντος έτους, όπως έμαθε το CNBC.

Η απόφαση αυτή είναι το τελευταίο μέτρο περικοπής κόστους της υπερατλαντικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Κάρλος Ταβάρες, ο οποίος δέχεται όλο και περισσότερες πιέσεις από τη Wall Street, τους εμπόρους και το συνδικάτο United Auto Workers εν μέσω της υστέρησης των οικονομικών επιδόσεων της εταιρείας, των απολύσεων και των συνολικών επιχειρηματικών αποφάσεων.

Το πεδίο δοκιμών της Αριζόνα καλύπτει 4.000 στρέμματα μεταξύ του Φοίνιξ και του Λας Βέγκας στη Γιούκα της Αριζόνα. Χρησιμοποιείται για δοκιμές και ανάπτυξη οχημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία από τότε – η Chrysler αγόρασε το ακίνητο για 35 εκατομμύρια δολάρια από τη Ford Motor το 2007.

Το κλείσιμο επιβεβαιώθηκε από τρία άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια και συμφώνησαν να μιλήσουν υπό τον όρο της ανωνυμίας επειδή τα θέματα είναι ιδιωτικά.

Η Stellantis σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ένα δοκιμαστήριο στην Αριζόνα που ανήκει στην Toyota Motor από το επόμενο έτος, σύμφωνα με δύο άτομα που γνωρίζουν την απόφαση. Η Toyota άνοιξε τις δραστηριότητές της, η συντήρηση των οποίων είναι δαπανηρή, για να τις χρησιμοποιήσουν άλλες εταιρείες το 2021.

Η Stellantis επιβεβαίωσε το κλείσιμο το πρωί της Παρασκευής, επικαλούμενη τις συνεχιζόμενες περικοπές κόστους και τις αξιολογήσεις των ακινήτων της εταιρείας.

«Η Stellantis συνεχίζει να αναζητά ευκαιρίες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη βελτιστοποίηση του αποτυπώματός της, ώστε να διασφαλίσει τη μελλοντική ανταγωνιστικότητα στη σημερινή ταχέως μεταβαλλόμενη παγκόσμια αγορά», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση που έστειλε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Ταβάρες: Δεν αποκλείονται απολύσεις

Λίγες ημέρες νωρίτερα, ο ισχυρός άνδρας του κολοσσού της αυτοκινητοβιομηχανίας Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, αρνήθηκε να αποκλείσει περικοπές θέσεων εργασίας και είπε ότι για να συμβαδίσει κανείς με τον κινεζικό ανταγωνισμό και να παραμείνει κερδοφόρος, χρειάζονται τεράστιες προσπάθειες, οι οποίες θα μπορούσαν ενδεχομένως να περιλαμβάνουν την κατάργηση ορισμένων εμπορικών σημάτων.

Ο Tavares είπε επίσης στον γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό RTL ότι ήλπιζε να διορθώσει τα προβλήματα της εταιρείας τα οποία συνδέονται με τις μετοχές στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες είναι εν μέρει υπεύθυνες για την προειδοποίηση που εξέδωσε η Stellantis για τα κέρδη της, μέχρι το τέλος του έτους.

Διαβάστε ακόμη

Οι τράπεζες θέλουν να εκμεταλλευτούν τα προγράμματα προστασίας της βιοποικιλότητας (πίνακες)

Ο Ελληνας πίσω από το νέο super market Athena στη Νέα Υόρκη

«Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική»: Δεν σταματάνε τα σφυριά για τα «ιμάτια» της «γυάλινης αυτοκρατορίας»

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα