Η Travel Appeal, η οποία ιδρύθηκε το 2014, προσφέρει ποικίλες λύσεις προκειμένου οι επιχειρήσεις των τομέων τουρισμού και μεταφορών, να ανακαλύψουν το πραγματικό ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να αυξήσουν τα έσοδά τους, αξιοποιώντας τα δεδομένα ανθρώπινης εμπειρίας και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης.

Σε συνεργασία με την Global Media, η Travel Appeal θα εξυπηρετεί άμεσα την ταχέως αναπτυσσόμενη ελληνική και κυπριακή αγορά.

«Η κοινή μας δέσμευση είναι να ανοίξουμε το δρόμο για τους ενδιαφερόμενους προορισμούς, πόλεις, νησιά, αεροδρόμια, ξενοδοχεία, μουσεία, εστιατόρια κ.α. ώστε να αυξήσουν/βελτιώσουν τη φήμη τους και να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας προηγμένη Artificial Intelligence τεχνολογία», δηλώνει ο Mirko Lalli Travel Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της εταιρείας Travel Appeal.

Η Travel Appeal διαφοροποιείται και ξεχωρίζει από τις αντίστοιχες εταιρείες με την παροχή δεδομένων, όχι μόνο για τους επισκέπτες/πελάτες αλλά και για τους ίδιους τους προορισμούς, τις κλιματολογικές συνθήκες, σημαντικά γεγονότα και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν τις τελικές αποφάσεις των ταξιδιωτών. «Η σημασιολογική ακρίβειά τους είναι αναμφισβήτητη, παρέχοντας ακριβέστερη βαθμολογία με βάση την ποικιλία και τις αξιολογήσεις των πελατών. Στα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά τους είναι το Βrand Monitoring και τo Social Listening, δύο μοναδικές υπηρεσίες οι οποίες επιτρέπουν στους πελάτες της Travel Appeal να κατανοήσουν πως γίνονται αντιληπτοί στο διαδίκτυο και να αναλάβουν αναλόγως στοχοθετημένες δράσεις», δηλώνουν οι επιτελείς της εταιρείας.

Πέραν των παραπάνω, η Travel Appeal προσφέρει μια ποικιλία προϊόντων, όπως Data-Driven Reports, Chatbots, Dashboards κ.α. για DMO’s, για ιδιώτες, αλυσίδες Ξενοδοχείων αλλά και για κάθε οργανισμό/επιχείρηση που προσπαθεί να κατανοήσει τόσο τα λεπτομερή στοιχεία όσο και να έχει μια καθολική επισκόπηση της επιχείρησής τους.