search icon

Επιχειρήσεις

Σχέδιο «Fast Forward» για τον ΟΠΑΠ – Τι προβλέπει η νέα επιχειρηματική στρατηγική

Πελατοκεντρική προσέγγιση, εξέλιξη και ενίσχυση του brand και του οnline, ισχυροποίηση του δικτύου καταστημάτων, αξιοποίηση των τεχνολογιών στο επίκεντρο του business plan

«Η τεχνολογία αναδιαμορφώνει την αγορά των τυχερών παιχνιδιών προσφέροντας νέες δυνατότητες και ευκαιρίες, η πανδημία του COVID-19 αλλάζει τις προσδοκίες των παικτών, ενώ το μακροοικονομικό και ρυθμιστικό περιβάλλον μεταβάλλεται, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός εντείνεται. Πρόθεσή μας είναι να συνεχίζουμε να δημιουργούμε αξία για το οικοσύστημα των stakeholder μας, τους μετόχους, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και τους κοινωνικούς εταίρους μας. Στο πλαίσιο αυτό υιοθετούμε μια νέα στρατηγική, θέτοντας τις κατευθύνσεις και τους βασικούς άξονες για τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας».

Με την εισαγωγική αυτή τοποθέτηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, παρουσίασε κατά τη τηλεδιάσκεψη με αναλυτές για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρεία το 2020, την νέα επιχειρηματική στρατηγική του Οργανισμού με την ονομασία «Fast Forward».

Σύμφωνα με τον CEO του ΟΠΑΠ, η στρατηγική Fast Forward θα υλοποιηθεί με βάση έξι κύριους στρατηγικούς πυλώνες. Αυτοί είναι:

Αναλύοντας τους έξι αυτούς πυλώνες, ο κ. Κάρας σημείωσε πως θα ενισχυθεί η πελατοκεντρική προσέγγιση του ΟΠΑΠ με στόχο να ο Οργανισμός να προσφέρει ακόμη καλύτερα παιχνίδια και ψυχαγωγία στους πελάτες του.

Πρόθεση είναι η περαιτέρω ενίσχυση και επέκταση του brand “ΟΠΑΠ” καθώς και αυτών των παιχνιδιών του και προς αυτή την κατεύθυνση αναμένονται κινήσεις για την εδραίωση του φυσικού και του online δικτύου ως προορισμός ψυχαγωγίας, ενώ σύντομα θα υπάρξουν νέες πρωτοβουλίες, όπως το λανσάρισμα νέου app αλλά και πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών του ΟΠΑΠ.

Κορυφαίος online παίκτης

Πρόθεση της διοίκησης είναι ο ΟΠΑΠ να καθιερωθεί ως κορυφαίος («top tier») παίκτης στη διαδικτυακή αγορά. Όπως αναφέρθηκε, θα επανασχεδιαστούν τα ψηφιακά σημεία επαφής με όλο το retail δίκτυο και θα υπάρξει νέα ψηφιακή ταυτότητα, ευθυγραμμισμένη με την εμπειρία χρήστη. Στόχος είναι οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ να εξελιχθούν σε ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα για την εταιρεία, οι οποίες συνδυαστικά με την ισχυρή παρουσία του Οργανισμού στο offline σκέλος δραστηριοτήτων (επίγειο δίκτυο) δημιουργούν σημαντικά περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης. «Η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου καταστημάτων του ΟΠΑΠ θα συνδυαστεί με αναβαθμισμένες εμπειρίες και ψηφιακές δυνατότητες για τους πελάτες», τόνισε ο κ. Κάρας.

Στο σκέλος της τεχνολογικής αναβάθμισης, η διοίκηση ανέφερε πως στόχος είναι η αξιοποίηση των υφιστάμενων αλλά και των νέων τεχνολογιών, με γνώμονα τη διάθεση καλύτερων λύσεων. Όπως σημειώθηκε, θα υπάρξουν πρωτοβουλίες σε πέντε περιοχές με στόχο τη βελτίωση της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας της εταιρείας. Επιπλέον, η διοίκηση σημείωσε πως ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να εστιάζει στην Εταιρική Υπευθυνότητα, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA της εταιρείας και την έχει καθιερώσει ως πρωταθλητή στον τομέα της κοινωνικής συνεισφοράς στην Ελλάδα, με σημαντικό αποτύπωμα στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Η επένδυση στην Kaizen

Κατά την τηλεδιάσκεψη αλλά και στο πλαίσιο των ερωτήσεων των αναλυτών, η διοίκηση ανέφερε πως οι διαδικτυακές δραστηριότητες σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη το 2020, ενισχυμένες περαιτέρω από την πλήρη ενοποίηση της Kaizen Gaming τον περασμένο Δεκέμβριο. Σημειώνεται πως ο ΟΠΑΠ αύξησε τη συμμετοχή του στην Kaizen Gaming (Stoiximan / Betano) με το ποσοστό του να ανέρχεται πλέον στο 84,49%.

Το χαρτοφυλάκιο των διαδικτυακών προϊόντων του Οργανισμού τους τελευταίους μήνες έχει ενισχυθεί με νέα παιχνίδια, όπως τα Virtual και το καζίνο, ενώ βάρος έχει δοθεί και στο διαδικτυακό Τζόκερ το οποίο εξακολουθεί να καταγράφει ανοδική τάση τόσο σε επίπεδο εσόδων, όσο και σε απόκτηση νέων πελατών. Σχολιάζοντας σχετικά, ο κ. Κάρας τόνισε πως «η ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων συνεισέφερε σημαντικά στα συνολικά έσοδα της εταιρείας το 2020, καθώς τόσο τα έσοδα από διαδικτυακά παίγνια, όσο και η βάση των πελατών μας, ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα».

Σε ερώτηση αναλυτών για το νέο φορολογικό πλαίσιο που αγορά στα κέρδη των παικτών, ο Πρόεδρος του ΟΠΑΠ κ. Καμίλ Ζίγκλερ ανέφερε πως η αλλαγή του πλαισίου αποτέλεσε έκπληξη για την αγορά τυχερών παιχνιδιών, τονίζοντας πως η αγορά προσπαθεί να αντιληφθεί πως θα λειτουργήσει και πως θα εφαρμοστεί. Σε άλλη ερώτηση, για τη διαδικτυακή αγορά τυχερών παιχνιδιών και τη διαδικασία των αδειοδοτήσεων που βρίσκεται σε εξέλιξη, η διοίκηση τόνισε πως θα ενταθεί ο ανταγωνισμός, όμως ο ΟΠΑΠ είναι καλά τοποθετημένος και προετοιμασμένος για να διατηρήσει την ηγετική του θέση.

Τέλος, ο κ. Κάρας κατά την παρουσίαση αναφέρθηκε ιδιαίτερα στη σημασία του δικτύου των συνεργατών του ΟΠΑΠ και εστίασε στις νέες πρωτοβουλίες για τη στήριξης τους καθώς, όπως είπε, αποτελούν την ραχοκοκαλιά των δραστηριοτήτων της εταιρείας – από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Τα νέα μέτρα στήριξης του ΟΠΑΠ για το δίκτυο του εστιάζουν στην ελάφρυνση υποχρεώσεων και λειτουργικών εξόδων, καθώς και την ενίσχυση των χρηματοοικονομικών ροών των καταστημάτων. Μεταξύ άλλων, στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται ολοκληρωμένο και μακροχρόνιο πλάνο για την αποπληρωμή υποχρεώσεων με μηνιαίες δόσεις, οικονομική ενίσχυση για την πληρωμή λογαριασμών τηλεπικοινωνιών κ.ά. Οι νέες πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια των ενεργειών που ήδη πραγματοποιήσει ο ΟΠΑΠ, ήδη από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, για την έμπρακτη στήριξη του δικτύου του (π.χ. άμεση απόδοση προμηθειών, αναστολή βραχυπρόθεσμων πληρωμών, μέτρα περιορισμού λειτουργικού κόστους, κλπ.).

Διαβάστε ακόμη: 

Με νέα δεδομένα το φετινό «ραντεβού» με την Εφορία – Τι αλλάζει σε τεκμήρια, αποδείξεις, προκαταβολή φόρου (Vid) 

Πρακτορεία ΟΠΑΠ: Πότε αναμένεται να λειτουργήσουν ξανά – Τα σενάρια που εξετάζονται 

Ασφαλιστικές εισφορές Μαρτίου: Παράταση πληρωμής για τις δόσεις – Πότε λήγει η προθεσμία

Exit mobile version