Τουλάχιστον 1.300 θέσεις εργασίας θα περικόψει έως το 2026 η εταιρεία Schaeffler, σημαντικός προμηθευτής της αυτοκινητοβιομηχανίας, παρά το γεγονός ότι κατά το τελευταίο τρίμηνο κατέγραψε και πάλι κέρδη.
Η εταιρία απέδωσε την ανάγκη για νέα αναδιάρθρωση στην ταχύτητα της μετάβασης στους ηλεκτροκινητήρες.
Η Schaeffler, η οποία κατασκευάζει συστήματα μετάδοσης, σασί και ψηφιακά προϊόντα για αυτοκίνητα, είχε προχωρήσει και το 2020 σε ανάλογη κίνηση, περικόπτοντας 4.400 θέσεις εργασίας και κλείνοντας δύο εργοστάσιά της. Αυτή τη φορά δεν θα κλείσουν εγκαταστάσεις, ενώ από τις 1.300 θέσεις που θα καταργηθούν, οι 1.000 αφορούν την εγχώρια αγορά εργασίας.
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι που θα πληγούν απασχολούνται στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς, σύμφωνα με τη διοίκηση, η ζήτηση για ηλεκτροκινητήρες έχει υπερβεί σημαντικά τις προβλέψεις.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Schaeffler Κλάους Ρόζενφελντ δήλωσε σχετικά ότι το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης θα στοιχίσει στην εταιρία 130 εκατομμύρια ευρώ και έχει ως στόχο την εξοικονόμηση 100 εκατομμυρίων ετησίως έως το 2026. «Η μετάβαση στους ηλεκτρικούς κινητήρες προχωρά πολύ πιο γρήγορα από ό,τι αναμενόταν – κυρίως λόγω των εξελίξεων στις ΗΠΑ και στην Κίνα – και επομένως πρέπει να μειωθεί η πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης, προκειμένου να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί», εξήγησε ο κ. Ρόζενφελντ, ο οποίος πάντως ανακοίνωσε τη δημιουργία νέου κεντρικού εργαστηρίου στο Χερτσόγκεναουραχ, κέντρου υδρογόνου και κέντρου ηλεκτροκίνησης.
Η Schaeffler αναμένει για το σύνολο του τρέχοντος έτους αύξηση πωλήσεων 6-8%.
Διαβάστε ακόμη:
Μητσοτάκης στο Bloomberg: Θέλουμε η Ελλάδα να γίνει εξαγωγέας πράσινης ενέργειας στην Ευρώπη (upd)
Ebury: Μήπως το Κογκρέσο κατευθύνεται προς αδιέξοδο; – Τα 4 σενάρια για τις εκλογές στις ΗΠΑ