Η Eurolife FFH θα φροντίσει να έχει ενεργό ρόλο στις ανακατατάξεις στην ασφαλιστική αγορά, ήταν το μήνυμα που φρόντισε να στείλει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Αλ. Σαρρηγεωργίου κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών μεγεθών της ασφαλιστικής στη «χρονιά του covid19»

Στη σκιά δύο πολύ μεγάλων ντιλς στην αγορά τους τελευταίους μήνες, αυτά των Generali – AXA και Εθνικής Ασφαλιστικής – CCV ο κ. Σαρρηγεωργίου εκτίμησε πως το κύμα συγχωνεύσεων και εξαγορών στον κλάδο θα συνεχιστεί. Σημείωσε δε πως η ελληνική ασφαλιστική αγορά παρά το κύμα συγκέντρωσης που προηγήθηκε και παρά το μικρό μέγεθος της εξακολουθεί να έχει πολλές  εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο εσωτερικό της.

«Προς το παρόν παρακολουθούμε στενά όλες τις εξελίξεις», σημείωσε ο κ. Σαρρηγεωργίου υπογραμμίζοντας ότι τόσο η ίδια η Eurolife FFH όσο και ο βασικός της μέτοχος, ο όμιλος Fairfax «πιστεύουμε πολύ στην δυναμική της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Επομένως σίγουρα θα εξετάσουμε περιπτώσεις όταν κι εφόσον αυτές προκύψουν», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Σαρρηγεωργίου η Eurolife FFH στη σημερινή «γεωγραφία» της αγοράς ελέγχει ένα μερίδιο γύρω στο 10%. Περίπου 16% στις Ασφάλειες Ζωής και 3% στις Γενικές Ασφαλίσεις.

Οι προτεραιότητες για το 2021

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκδήλωσης ο κ. Σαρρηγεωργίου ανέπτυξε και το σχέδιο του ομίλου για φέτος. Όπως εξήγησε, πατάει σε πέντε πυλώνες:

-Τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για όλους τους stakeholders

-Τη βέλτιστη και εξισορροπημένη σύνθεση του χαρτοφυλακίου, που θα βοηθήσει και στην δημιουργία της προστιθέμενης αξίας

-Τη συνέχιση των επενδύσεων στην ψηφιακή αναβάθμιση (σσ πέρυσι η εταιρεία επένδυσε 3 εκατ. ευρώ σε ψηφιακές υποδομές)

-Την επιστροφή αξίας στην ελληνική κοινωνία μέσω του προγράμματος ΕΚΕ

-Την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και διατήρηση επιπέδου ικανοποίησης από τον οργανισμό, και

-Τη συμμετοχή στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης.

Συμβόλαια για διακοπή εργασιών

Όπως δήλωσε, φέτος μεταξύ των άλλων, η Eurolife FFH θα δώσει βάρος επίσης στην ασφάλιση επιχειρήσεων έναντι «διακοπής εργασιών». Κάτι που αναγνώρισαν ως αξία και αναζητούν πλέον οι επιχειρήσεις, και κυρίως οι ξενοδοχειακές. Επίσης, στο τουριστικό κομμάτι, σημείωσε πως η Eurolife FFH ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του travel insurance, που εξακολουθεί, όπως είπε, να είναι μικρό στη χώρα μας.

«Εμβολιασμένοι»

«Όσοι έχουν βιώσει την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση, την ελληνική κρίση και τις συνέπειες της πανδημίας είναι σίγουρα “εμβολιασμένοι”. Το ίδιο ισχύει τόσο για την ασφαλιστική αγορά όσο και για την Eurolife FFH», υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο κ. Σαρρηγεωργίου υπογραμμίζοντας παράλληλα και απ’ τη θέση του Προέδρου της ΕΑΕΕ ότι ο ιδιωτικός ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα είναι ισχυρός και μπορεί να παίξει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο, εφόσον το επιτρέψει η κυβέρνηση. «Η Ελλάδα έχει επιλέξει ένα συντριπτικά κρατικό μοντέλο ασφάλισης ενώ όλες οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες ένα μικτό», σημείωσε. Ζήτησε μάλιστα να δοθούν τα φορολογικά κίνητρα που έχει υποσχεθεί η κυβέρνηση ώστε «τουλάχιστον να ασφαλίζουμε τα σπίτια και τις επιχειρήσεις μας από καταστροφές και η δαπάνη να εκπτίπτει φορολογικά».

Συμβόλαια Υγείας

Το ίδιο ζήτησε και για την ασφάλιση Υγείας ώστε «να πείσουμε νέους ανθρώπους με οικογένειες να ασφαλίζονται». Ο συγκεκριμένος κλάδος πάντως ήταν και ο μοναδικός πέρυσι που κατέγραψε αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων παρά το γεγονός  ότι το Δημόσιο κατάφερε να ανταποκριθεί και να καλύψει την κρίση του COVID19. Το απέδωσε δε στην ανάγκη που «αφουγκράζονται ολοένας και περισσότεροι» για συμπληρωματική ιδιωτική ασφάλιση.

Η πτώση στο bancassurance

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο κ. Σαρρηγεωργίου σημείωσε πως η εταιρεία συνεχίζει σταθερά να δίνει έμφαση στο τεχνικό αποτέλεσμα ενώ μιλώντας για τη μικρή κάμψη στην παραγωγή τόνισε πως αυτό οφείλεται κυρίως στο bancassurance και ειδικότερα στην μεταστροφή συνταξιοδοτικών – αποταμιευτικών προϊόντων σε Unit Linked με περιοδικές και όχι εφάπαξ καταβολές. Συνολικά, με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε ο  κ. Σαρρηγεωργίου, το bancassurance συνεισφέρει παραδοσιακά το 50% της παραγωγής ασφαλίστρων της Eurolife FFH.

Διαβάστε περισσότερα

Τράπεζες: Τέλος στη «χαρτούρα» με το Know Your Customer – Πότε ξεκινά

H ζωή χωρίς μετρητά: Τι αποκαλύπτει έκθεση της Σουηδικής Κεντρικής Τράπεζας για τα ψηφιακά νομίσματα

Ακτοπλοΐα: Πώς θα ταξιδέψουμε με το πλοίο – Σκέψεις για ηλεκτρονική πλατφόρμα Covid