Λύση στη μεγάλη ανάγκη που αντιμετωπίζουν τούτη την εποχή -λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας του κορωνοϊού– τα φυσικά καταστήματα, να αναπτύξουν το ταχύτερο δυνατό το ηλεκτρονικό τους κατάστημα με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο, έρχεται να δώσει η νέα πλατφόρμα SAP Upscale Commerce, η οποία λειτουργεί στη λογική του Software-as-a-Service.
Η συγκεκριμένη λύση είναι mobile-first (δηλαδή, δίνει προτεραιότητα στην πρόσβαση του πελάτη από κινητό, καθώς αυξάνεται ραγδαία το ποσοστό των χρηστών που κάνουν αγορές από το κινητό τους), αλλά ταυτόχρονα προσφέρει την ίδια εμπειρία κι από άλλα ψηφιακά κανάλια. Επίσης, σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να «στηθεί» μέσα σε λίγες ημέρες χωρίς τη χρήση κώδικα, φιλοξενείται στο cloud και ενσωματώνει τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, προκειμένου να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την εμπειρία του υποψήφιου αγοραστή.
Η πλατφόρμα διευκολύνει την παρουσίαση νέων προϊόντων στην αγορά, με εντυπωσιακό τρόπο και χρήση pop-up stores, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με πρωτότυπες εφαρμογές για κινητά και, επίσης, επιτρέπει την προσθήκη in-store kiosks, χάρη στα οποία ηλεκτρονικές και φυσικές πωλήσεις συνδυάζονται σε μια ολοκληρωμένη πολυκαναλική αγοραστική εμπειρία.
Η SAP διοργανώνει την Τρίτη 9 Μαρτίου, στις 16:00 ένα διαφωτιστικό 45λεπτο webinar σχετικά με τη λύση αυτή.
Διαβάστε ακόμη
Πτωχευτικός Νόμος: Τα τρία βήματα για την εξυγίανση των επιχειρήσεων
The Margi: Το εμβληματικό hotel, οι νέες business και οι «ανασχηματισμοί»
Amazon Fresh: Το πρώτο σούπερ μάρκετ της Amazon χωρίς ταμεία άνοιξε στο Λονδίνο