Αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις της Remy Cointreau κατά το β’ τρίμηνο του έτους σε μια ένδειξη ότι η εοιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας δεν έπληξε τελικά τις πωλήσεις κονιάκ.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία παραγωγής premium ποτών εμφάνισε πωλήσεις 304,7 εκατ. ευρώ (350 εκατ. δολαρίων) στο β΄ τρίμηνο της χρήσης που έληξε το Μάρτιο, με την εφαρμογή των λογιστικών προτύπων IFRS 15.
Προ IFRS 15, οι πωλήσεις ανήλθαν στα 329,8 εκατ. ευρώ, που σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία αυτό αντιστοιχεί σε οργανική αύξηση 9,1% έναντι της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι.
Η μονάδα πώλησης κονιάκ, αντιστοιχεί σε περισσότερο από τα δύο τρίτα των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, οι οποίες αυξήθηκαν 12% οργανικά, ανέφερε η εταιρεία.
Αναλυτές της Jefferies εκτιμούν πως το brand του κονιάκ Remy Martin, αντιστοιχεί σε περίπου 80% των κερδών της εταιρείας.