Ο βρετανικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών Reckitt Benckiser ανακοίνωσε υψηλότερες του αναμενόμενου πωλήσεις για το τελευταίο τρίμηνο του 2018, υποβοηθούμενος από τις βελτιώσεις που επέφερε στους τομείς υγείας, οικιακών ειδών και υγιεινής.
Η Reckitt, που κάποτε θεωρείτο πρωτοπόρος της ανάπτυξης στη βιομηχανία συσκευασμένων προϊόντων, την τελευταία τριετία είναι αντιμέτωπη με διάφορα εμπόδια, όπως ένα σκάνδαλο σχετικά με θέματα ασφάλειας στη Νότια Κορέα, μια κυβερνοεπίθεση, ένα αποτυχημένο λανάρισμα προϊόντος αλλά και με το προσωρινό λουκέτο σε εργοστάσιο γάλακτος στην Ολλανδία.
Ωστόσο, ο όμιλος που μεταξύ άλλων κατασκευάζει προϊόντα όπως τα προφυλακτικά Durex και τα προϊόντα καθαρισμού Lysol, ολοκλήρωσε το 2018 με θετικό τρόπο, ανακοινώνοντας like-for-like πωλήσεις αυξημένες κατά 4% το δ’ τρίμηνο έναντι πρόβλεψης για άνοδο 3,3%.
Η μετοχή της σημείωσε άλμα 3% κατά το άνοιγμα του χρηματιστηρίου του Λονδίνου.
Η Reckitt προβλέπει για το 2019 like-for-like ανάπτυξη της τάξης του 3%-4% με αμετάβλητα περιθώρια προσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών, καθώς επενδύει αυτά που εξοικονομεί από κόστη σε τομείς όπως το branding και τα νέα προϊόντα. Παράλληλα, σχεδιάζει να ανοίξει ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στην Αγγλία φέτος. Οι αναλυτές αναμένουν ανάπτυξη 3,5% για το τρέον έτος.
Για το σύνολο του έτους, τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 12,60 δισ. στερλίνες, με άνοδο των like-for-like πωλήσεων κατά 3%, έναντι πρόβλεψης για 12,59 δισ. και άνοδο 2,7%.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν σε 399,9 πέννες, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για 327,9 πέννες.