search icon

Επιχειρήσεις

Randstad Employer Brand: Η ΒΙΑΝΕΞ στην 7η θέση με τους πιο ελκυστικούς εργοδότες στην Ελλάδα το 2022

Όπως καταγράφει η έρευνα της Randstad, η σημασία του Employer Branding διαφαίνεται κυρίως από τις επιδόσεις των εταιρειών να προσελκύουν και να διατηρούν ταλαντούχους επαγγελματίες

Για άλλη μια χρονιά, η ΒΙΑΝΕΞ συμπεριλήφθηκε στο Top 10 των πιο ελκυστικών εργοδοτών, και συγκεκριμένα βρέθηκε στην 7η θέση της κατάταξης, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Employer Brand που πραγματοποίησε η Randstad στην Ελλάδα για το 2022.

Η Έρευνα Randstad Employer Brand (REBR) καταγράφει και αξιολογεί την εικόνα, την αναγνωρισιμότητα και την ελκυστικότητα του εργοδότη και αποτελεί την πιο πλήρη, ανεξάρτητη και λεπτομερή έρευνα αναφορικά με την εικόνα των επιχειρήσεων διεθνώς, ως εργοδότες, αναγνωρίζοντας και αναδεικνύοντας τους πιο ελκυστικούς εργοδότες μεταξύ χιλιάδων εταιρειών. Αποτελεί την πιο πλήρη και ανεξάρτητη έρευνα πάνω στην εικόνα του εργοδότη με περισσότερους από 163.000 συμμετέχοντες σε 31 χώρες παγκοσμίως, οι οποίοι αξιολόγησαν συνολικά 5.900 επιχειρήσεις. Για την Ελλάδα, η έρευνα διεξάγεται για πέμπτη συνεχή χρονιά αξιολογώντας ένα δείγμα των 150 μεγαλύτερων εταιρειών σε αριθμό προσωπικού. Στη φετινή έρευνα συμμετείχαν 3.547 άτομα. Στο πλαίσιο της έρευνας, αναδεικνύονται σημεία που αφορούν στα κριτήρια επιλογής εργοδότη, τους λόγους παραμονής και αλλαγής εργασιακού περιβάλλοντος, τους κλάδους που καταγράφουν τις καλύτερες επιδόσεις και την πρόταση αξίας των εργοδοτών.

Η ελκυστικότητα των επιχειρήσεων, σε μια αγορά εργασίας, η οποία, στη μετά-COVID εποχή παρουσιάζει νέα δεδομένα, αποτελεί ένα από τα βασικά κριτήρια τόσο για την προσέλκυση όσο και για τη διατήρηση των νέων ταλέντων. Όπως καταγράφει η έρευνα της Randstad, η σημασία του Employer Branding διαφαίνεται κυρίως από τις επιδόσεις των εταιρειών να προσελκύουν και να διατηρούν ταλαντούχους επαγγελματίες. Αυτό επιτυγχάνεται από τη στρατηγική προσέγγισή τους να καλλιεργούν μια ισχυρή εικόνα ενός υπεύθυνου και αξιόπιστου εργοδότη, υιοθετώντας πρακτικές που προσφέρουν τελικά προστιθέμενη αξία στους εργαζομένους τους. Στην Ελλάδα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα της αγοράς εργασίας, η οποία εκτός των άλλων, αναδεικνύει τη σημασία των ελκυστικών μισθών και παροχών, την αξία της μακροπρόθεσμης ασφάλειας της εργασίας καθώς και την κρισιμότητα της εξέλιξης της σταδιοδρομίας των εργαζομένων.

Ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΒΙΑΝΕΞ, κ. Δημήτρης Π. Γιαννακόπουλος, σημείωσε σχετικά με τη διάκριση της ΒΙΑΝΕΞ: «Στη ΒΙΑΝΕΞ, δεν έχουμε σταματήσει να αναπτυσσόμαστε και ταυτόχρονα να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, με την προσθήκη θέσεων εργασίας, με συνεχείς εκπαιδεύσεις και σεμινάρια. Παρά τις προκλήσεις των καιρών, για το 2022 αυξήσαμε τους εργαζομένους μας, ενώ διατηρούμε και τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησής τους. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για άλλη μια χρονιά για τη διάκριση αυτή, που αποτελεί επιστέγασμα της εταιρικής μας φιλοσοφίας, για ποιότητα στην παραγωγή, και φυσικά φροντίδα προς τον άνθρωπο».

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Randstad για την Ελλάδα, κ. Leigh Ostergard, σημείωσε: «Εκ μέρους της Randstad, θα ήθελα να συγχαρώ θερμά τη ΒΙΑΝΕΞ για την κατάκτηση της έβδομης θέσης ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες ως προς την ελκυστικότητα και την αναγνωρισιμότητα στην Ελλάδα. Η ανάδειξή σας αυτή αποδεικνύει ότι η αξία του Employer Branding παραμένει πολύ υψηλά στην εταιρική στρατηγική σας ατζέντα και καταγράφει το σύνολο της φήμης που έχετε δημιουργήσει στην ελληνική αγορά εργασίας, ιδιαίτερα σε ένα τόσο εύθραυστο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Προβάλλοντας μία ισχυρή εικόνα εργοδότη και αναδεικνύοντας τις αξίες εκείνες που μπορούν να εμπνεύσουν το ανθρώπινο δυναμικό να παραμένει ευχαριστημένο και αφοσιωμένο, σας καθιστά ένα ιδιαίτερα θετικό παράδειγμα για την ελληνική αγορά. Η ΒΙΑΝΕΞ σκαρφάλωσε στην έβδομη από τη δέκατη θέση που βρισκόταν το 2021 και αποτελεί ηχηρό παράδειγμα αφοσίωσης και συνέπειας, επενδύοντας συνεχώς στο ανθρώπινο δυναμικό και στηρίζοντας σταθερά τις θέσεις εργασίας στη χώρα, παρά τις προκλήσεις. Από την πλευρά μας, συγχαίρουμε την εταιρεία για όσα έχει καταφέρει για τους ανθρώπους της».

Διαβάστε ακόμα:

Eλληνικό: Ιδιωτική λέσχη και πολυτελείς «branded» κατοικίες στο νέο deal των 70 εκατ. ευρώ (pics)

Έρχεται «δωράκι» για τη βενζίνη, χρυσάφι για την ΙΟΝ, βροχή από εξαγορές στις ΑΠΕ και πολύ χρήμα στη Natech

Ναυπηγεία Ελευσίνας: Βγαίνουν στο σφυρί τα γραφεία στον Πειραιά (pic)

Exit mobile version