Αναβάθμιση της πολυετούς συνεργασίας και δημιουργία ευκαιριών παροχής καινοτόμων υπηρεσιών, σε νέες αγορές, σηματοδοτεί για την Qivos η άφιξη της Amazon Web Services (AWS) στην Ελλάδα.
Αντλώντας ισχύ, ευελιξία και σταθερότητα από τις υποδομές της AWS, η Qivos επενδύει συστηματικά στην ανάπτυξη του Qivos Cloud, της διεθνώς αναγνωρισμένης πλατφόρμας Customer Data & Loyalty.
Πέραν της αποδοτικής διαχείρισης εκατοντάδων virtual servers, για τη φιλοξενία δεδομένων μεγάλου όγκου και την εξυπηρέτηση δεκάδων εκατομμυρίων συναλλαγών σε ετήσια βάση, αλλά και της ευελιξίας στην κατανομή των απαραίτητων πόρων, η Qivos μέσω του δικτύου συνεργατών και του οικοσυστήματος της AWS:
- Αποκτά πρόσβαση σε νέες αγορές.
- Συμμετέχει σε καινοτόμα πιλοτικά έργα, με σκοπό την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
- Καλύπτει από κοινού με την ομάδα της AWS τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της.
Σημειώνεται πώς, η Qivos αναφέρεται στο «Now Tech: Loyalty Marketing, Q4 2020 – Tools And Technology: The Customer Loyalty Playbook» της Forrester, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.
Βοηθώντας τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται να συλλέξουν δεδομένα από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud ενισχύει την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. Έτσι, αυξάνει την αφοσίωση (loyalty) των καταναλωτών, μέσα από την έξυπνη διαχείριση των customer data, δημιουργώντας μετρήσιμη υπεραξία.
Διαβάστε ακόμα:
Λιανεμπόριο: Δείτε αναλυτικά τι θα λειτουργεί και υπό ποιους όρους από αύριο στην Αττική
Spitogatos: Ποιες ήταν οι δημοφιλέστερες περιοχές για αναζήτηση κατοικίας το 2020
Γιατί οι Αυστριακοί της Pipelife βάζουν λουκέτο στο εργοστάσιο της Θήβας