Πτώση 6% στις πωλήσεις για το σύνολο της χρήσης ανακοίνωσε η Jaguar Land Rover, μετά από ένα δύσκολο χρόνο, κατά τον οποίο οι επιδόσεις της επλήγησαν από την εξασθένιση της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτου και την υποχώρηση της ζήτησης για diesel οχήματα στην Ευρώπη.
Οι λιανικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 557.706 οχήματα το 2019 και υπέστησαν πλήγμα λόγω της πτώσης κατά 13,5% στην Κίνα, αλλά στους έξι τελευταίους μήνες η εταιρεία ανακοίνωσε διψήφιο ποσοστό αύξησης στη χώρα, με τις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας να ενισχύονται 1,3% τον Δεκέμβριο.
Όπως δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής Φίλιξ Μπρότιγκαμ «τους τελευταίους μήνες είδαμε μια αξιοσημείωτη βελτίωση στην Κίνα, όπου η εντατική δουλειά με τους λιανοπωλητές, σε συνδυασμό με σημαντικές βελτιώσεις προϊόντων, αρχίζουν να κερδίζουν έδαφος».
Στην αρχή του 2019, η JLR ανακοίνωσε τα σχέδιά της για περικοπή του 10% του εργατικού δυναμικού της, και έχει εφαρμόσει μέτρα για τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση των ταμειακών ροών κατά 2,5 δισ. στερλινών.