Το εκρηκτικό μίγμα «αβεβαιότητα και περιοριστικά μέτρα», έχει πιέσει αφόρητα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με τους εμπορικούς συλλόγους να αναζητούν λύσεις ανάσας για τα μέλη τους.
Τις τελευταίες ώρες γίνονται έντονες και αλλεπάλληλες διεργασίες, με τα πιο γνωστά marketplace skroutz και public, για μαζική είσοδο επιχειρήσεων, μέλη εμπορικών συλλόγων, στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μάλιστα, την αρχή κάνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, ο οποίος από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 11 Δεκεμβρίου, θέτει σε εφαρμογή τις συζητήσεις που έχουν ολοκληρώσει με τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου skroutz και public, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, τουλάχιστον με την skroutz, βρίσκονται σε συζητήσεις και άλλοι μεγάλοι εμπορικοί σύλλογοι της Αττικής για μαζική είσοδο στο marketplace τους.
Πρόσβαση των μικρομεσαίων στην ηλεκτρονική αγορά
Με αυτό τον τρόπο, οι εμπορικές επιχειρήσεις, θα μπορούν με γρήγορες και απλές διαδικασίες να αποκτήσουν ψηφιακό ράφι εντός 24 ωρών και να ανταποκριθούν άμεσα σε online παραγγελίες των καταναλωτών.
Τα 2 αυτά marketplaces προσφέρουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες και προτιμήσεις των εμπόρων τους.
Εκπαίδευση των επιχειρηματιών
Ταυτόχρονα, ο εμπορικός σύλλογος Πειραιά, για την εξοικείωση των εμπόρων με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, από την Δευτέρα 14/12 ξεκινούν δωρεάν ημερήσιες επαναλαμβανόμενες εκπαιδευτικές δράσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω τηλεκπαίδευσης, οι οποίες θα ολοκληρωθούν στις 30 Δεκεμβρίου, ενώ θα συνεχίσουν και από την νέα χρονιά, ανάλογα με την ανταπόκριση.
Σημειώνεται ότι η δράση «Ηλεκτρονικό Εμπόριο εντός 24 ωρών» εξασφαλίζει όχι μόνο έτοιμη τεχνολογική πλατφόρμα, εισπράξεις μέσω πιστωτικής κάρτας ή αντικαταβολής, υπηρεσίες ταχυμεταφορών, αλλά και έκθεση των εμπόρων σε μία τεράστια πελατειακή βάση εκατομμυρίων επισκέψεων ανά μήνα, μέσα από την στρατηγική μας συνεργασία με το Skroutz.gr και τα Public.gr.
Στρατηγικές συνεργασίες
Από την πλευρά τους, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας με σκοπό την στήριξη και την ανάπτυξη των εμπορικών επιχειρήσεων της Αθήνας.
Τα δύο μέρη θα υλοποιήσουν κοινές δράσεις που θα προσφέρονται δωρεάν στους εργοδότες και τα στελέχη των εμπορικών επιχειρήσεων της Αθήνας μέσω τηλεκπαίδευσης, στα παρακάτω πεδία:
- Αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων με ιδιαίτερη στόχευση στην επιμόρφωση για τη σωστή λειτουργία των υφιστάμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων και την αποτελεσματική διαχείριση, ανάπτυξη και εξέλιξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων των μικρών εμπορικών επιχειρήσεων.
- Εκπαίδευση σε τομείς όπως digital marketing, τεχνικές πωλήσεων, νέες πρακτικές προβολής & προώθησης προϊόντων κ.λπ.
- Ένταξη στο πρόγραμμα «Early Warning» με δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες από έγκριτους νομικούς και φοροτέχνες για τη ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας, σύμφωνα με τις προσταγές του νόμου 4738/2020.
Διαβάστε ακόμη:
Ελλάκτωρ: Οι 28 μέρες που θα αλλάξουν την πορεία του ομίλου
Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Το παρασκήνιο των «δύο» προσφορών
Χριστούγεννα με lockdown: Κλειστό το λιανεμπόριο – Με SMS και click away από την Κυριακή