search icon

Επιχειρήσεις

PROothisi: Digital Malls σε 114 Δήμους της χώρας

Πώς λειτουργούν τα Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα, τα οποία καθιερώνουν την ιδέα του «Ψηφιακού Συνεταιρισμού» στην ελληνική αγορά. Τι αναφέρει στο newmoney ο Παναγιώτης Ντόμαλης, ιδρυτής και Managing Director της PROothisi

Η επιτάχυνση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της χώρας –κυρίως λόγω της πανδημίας, μα όχι μόνο- έφερε νέες έννοιες στην καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά και νέα εγχειρήματα.

Το σημαντικό είναι ότι η αγορά εισήλθε σε μια… διαρκή πλέον προσπάθεια ψηφιοποίησης ενός όσο το δυνατόν μεγαλύτερου ποσοστού των επιχειρήσεων και των λειτουργιών τους.

Μια από τις καινοτομίες της εποχής θεωρείται η ανάπτυξη των Digital Malls.

Πρόκειται για τα Ψηφιακά Εμπορικά Κέντρα τα οποία καθιερώνουν την ιδέα του «Ψηφιακού Συνεταιρισμού». Κεντρική ιδέα είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού αντίγραφου της κάθε τοπικής αγοράς ανά Δήμο, ικανό να προσφέρει όλες τις πληροφορίες σε κάθε κάτοικο ή επισκέπτη και να τον προσελκύσει, παράλληλα, στα φυσικά καταστήματα των επιχειρήσεων…

«Το προηγούμενο διάστημα, εξ’ αιτίας της περιόδου ύφεσης και των προβλημάτων που βιώνουμε και καθηλώνουν την εμπορική ανάπτυξη, προτιμήσαμε να κερδίσουμε τον χρόνο και να αναβαθμίσουμε το λογισμικό μας, προσθέτοντας και άλλες δυνατότητες για τις επιχειρήσεις, τόσο για την προβολή τους, όσο και ως προς τα ψηφιακά μέσα έχουν στην διάθεση τους…», αναφέρει στο newmoney ο Παναγιώτης Ντόμαλης, Founder & Managing Director της PROothisi.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία του έχει ολοκληρώσει το αρχικό setup στο 30% των Δήμων στην επικράτεια (δηλαδή, για 114 Digital Malls), ενώ, βρίσκεται σε συζητήσεις με τοπικούς αντιπροσώπους για να καλύψουν τις περιοχές τους ως προς το νέο project και με φορείς όπως Επιμελητήρια, ώστε να μοχλεύσουν από την πλευρά τους την ανάπτυξη Ψηφιακών Εμπορικών Κέντρων.

«Είμαστε σε αναζήτηση επενδυτών και συνεργατών, για να τρέξει το σχέδιο σε όλη τη χώρα, σε όσο πιο ταχείς ρυθμούς μπορεί», δηλώνει ακόμα ο κ.Ντόμαλης και προσθέτει:

«Σκοπός μας είναι να στηριχθούν οι επιχειρήσεις της γειτονιάς, γιατί χωρίς αυτές οι διάφορες περιοχές μας θα γεμίσουν άδεια και εγκαταλελειμμένα καταστήματα…».

Η πρώτη Ψηφιακή Βιτρίνα (Advertising Spot)

Η εγκατάσταση της πρώτης Ψηφιακής Βιτρίνας, στο κέντρο της Κορίνθου είναι μια νέα εξέλιξη στον τομέα των Digital Malls.

Ένα φυσικό κατάστημα στις βιτρίνες του οποίου έχουν τοποθετηθεί γιγαντοοθόνες led displays (3 τ.μ.) και τηλεοράσεις 65”. Το περιεχόμενο που προβάλλεται σε αυτές είναι συνδεδεμένο με το κεντρικό σύστημα του  Digital Mall, ώστε όλες οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις να αναδεικνύουν αυτοματοποιημένα και σε πραγματικό χρόνο, τις προσφορές και τα προϊόντα τους, τις υπηρεσίες και τα events τους κ.τ.λ., και εκεί.

(…εκτός από τα κινητά τηλέφωνα των ανθρώπων που κινούνται στα διοικητικά όρια του δήμου, όπου συμβαίνει το ίδιο μέσω της εφαρμογής digitalmall.gr).

Με αυτό τον τρόπο οι επιχειρήσεις αποκτούν σε κεντρικά σημεία της πόλης από μία νέα δυναμική βιτρίνα, την οποία ανανεώνουν όσο και όποτε θέλουν χωρίς δυσκολία (με αποστολή μηνύματος facebook messenger) και προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους με την δύναμη της TV…

Ταυτόχρονα, ένας νέος μηχανισμός επιτρέπει στις επιχειρήσεις τη χρήση ενός νέου τύπου web site, το οποίο είναι ταυτόχρονα και application σε smart phone και τροφοδοτείται/ανανεώνεται με την ίδια διαδικασία, χωρίς τη ανάγκη τεχνολογικών δεξιοτήτων.

Omni-Channel επικοινωνία και digital εργαλεία

«Αυτό τον καιρό διανύουμε φάση ολοκλήρωσης του marketing plan για το Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο Κορίνθου, το οποίο θέλουμε να αποτελέσει το πρότυπο και για την επέκταση μας σε άλλες πόλεις.
Ο στόχος μας είναι με την πλατφόρμα του Digital Mall και τις συνδεδεμένες εφαρμογές μας να προσφέρουμε την δυνατότητα και στην μικρότερη επιχείρηση – ή επαγγελματία να αποκτήσει πρόσβαση σε μια σύγχρονη Omni-Channel επικοινωνία και χρησιμοποιώντας όλα τα Ψηφιακά μέσα (TVs, led displays γιγαντοοθόνες, smart phones, web & social) και εργαλεία, να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο φυσικό χώρο της επιχείρησης του…

Το Digital Mall Κορίνθου τυγχάνει ήδη αποδοχής από τους τοπικούς επιχειρηματίες, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη τους για ψηφιακό μετασχηματισμό, με οικονομικούς τρόπους και άμεσα διαχειρίσιμους από ίδιους.», εξηγεί ο Παναγιώτης Ντόμαλης.

Η υλοποίηση του project προχωράει και σε άλλους δήμους, στους οποίους οι δημοτικές αρχές θέλοντας να βοηθήσουν τις τοπικές επιχειρήσεις και το εργατικό δυναμικό, στηρίζουν το concept του Ψηφιακού Εμπορικού Κέντρου, είτε συμμετέχοντας στo application, είτε με εγκατάσταση ψηφιακών βιτρινών σε δημοτικά κτίρια.

Για τον επίλογο: «Οι δημοτικές αρχές οφείλουν να βοηθούν την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, να ενισχύουν την ενημέρωση των δημοτών και επισκεπτών τους ως προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν οι επιχειρήσεις και να καταπολεμούν την ανεργία… Για την ανάπτυξη ενός ευρύτερου δικτύου Digital Malls, συνεργαζόμαστε με μια σειρά δήμων σε όλη την Ελλάδα!».

Διαβάστε ακόμη:

Eurogroup: Βουτηγμένη στην ύφεση η Ευρώπη στο β΄τρίμηνο – Πότε ελπίζουν σε ανάπτυξη 

ΙΟΝ: Το παρασκήνιο της συμφωνίας και οι επόμενες κινήσεις Θεοδωρόπουλου (pics)

Ξανά στο σφυρί η μεζονέτα του «Mr. Globo» στην Κηφισιά (pics)

Exit mobile version