search icon

Επιχειρήσεις

Prodexpo: Ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από τις διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων

Όπως επισημάνθηκε λιγότερο από 1% των ξενοδοχείων έχουν διεθνή brand - Ποιο το μέλλον των ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα

Στο πλαίσιο της  23ης Prodexpo πραγματοποιήθηκε μία ενδιαφέρουσα συζήτηση ανάμεσα στους Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels, Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group και Νίκος Χάντζος – Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International.Τη συζήτηση συντόνισε η Σόνια Μέλεγου, Partner, Real Estate, Tourism, Zepos & Yannopoulos. Το κεντρικό θέμα που  απασχόλησε το πάνελ ήταν το “κατά πόσο είναι καλό να έχουμε διεθνείς μάρκες ξενοδοχείων στην Ελλάδα”. Ακόμα οι ομιλητές τοποθετήθηκαν για τις αντιδράσεις των ξενοδόχων στα διεθνή brand και για το κατά πόσο ένα μεγάλο brand σημαίνει και πολυτέλεια.

Σόνια Μέλεγου, Partner, Real Estate, Tourism, Zepos & Yannopoulos

Elie Milky: Η Ελλάδα έχει χαμηλό ποσοστό ξενοδοχείων με διεθνή επωνυμία

Την έναρξη της συζήτησης πραγματοποίησε ο κύριος Elie Milky, λέγοντας, «Η Ελλάδα είναι ένα από τα τελευταία ευρωπαϊκά σύνορα για τα ακίνητα. Λιγότερα από 1%  των ξενοδοχείων έχουν διεθνή brand. Είναι πολύ χαμηλό το ποσοστό». Ενώ συμπλήρωσε ότι: «Στην νότια Ευρώπη οι ξενοδόχοι δεν θέλουν εύκολα να συνεργαστούν με ένα διεθνές brand. Οπως είπαμε όμως,   είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε προστιθέμενη αξία. Η νέα γενιά ξενοδόχων βλέπει τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένα διεθνές  brand και έχει μειωθεί η επιφυλακτικότητα.  Την υπόθεση του  brand  πρέπει να τη δούμε μακροπρόθεσμα καθώς αυξάνεται η αξία για τον ιδιοκτήτη και τον επενδυτή».

Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group

Ενώ ολοκληρώνοντας την τοποθέτηση του ανέφερε πως: «Όταν μιλάμε για ένα brand δεν μιλάμε κατ ανάγκη για την πολυτέλεια, υπάρχουν και ξενοδοχεία με πρόσβαση από πολλούς. Υπάρχουν επιλογές για όλους».

Νίκος Χάντζος: Γυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί υπάρχουν ευκαιρίες

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κύριος Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International ο οποίος ανέφερε: «Ξεπεράσαμε πολλές προκλήσεις στην Ελλάδα και ειμαστε μια από τις πρώτες μεγάλες φίρμες ξενοδοχείων που αποφάσισε να έρθει εδώ. Από το 2016 μέχρι τον κορωνοιο είχαμε μεγάλη ανάπτυξη. Ωστόσο ξαναγυρίσαμε στην Ελλάδα γιατί εδώ υπάρχουν ευκαιρίες».

Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International

Επίσης αναφέρθηκε και στους tour operators, λέγοντας πως «Δεν είναι τόσο ασφαλής πρακτική  όσο νόμιζαν στην Ελλάδα, γεγονός που αποδείχθηκε και με την κατάρρευση της Thomas Cook» ενώ σημείωσε ότι: «Μετά από αρκετά επιτυχημένες συνεργασίες όπως το Moxi στην Πάτρα και την Αθήνα, υπάρχει μια μεταστροφή προς τα διεθνή  brand».

Leon Avigad: Στην Ελλάδα έχετε τα πάντα, σταθερή κυβέρνηση και ελεγχόμενη γραφειοκρατία

Τελευταιος τοποθετήθηκε ο κύριος Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels ανέφερε ότι: «Ξεκινήσαμε από αγάπη για την Ελλάδα και μετά έγινε μια επιχειρηματική επιλογή. Θεωρούμε ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ Ισραηλινών και Ελλήνων. Κυβέρνηση και πόλη μας αγκάλιασαν και νιώσαμε πιο οικεία. Έχουμε όμως μια ξεκάθαρη στρατηγική. Εμείς έχουμε ιδιόκτητα ξενοδοχεία και τα δουλευουμε οι ίδιοι δεν τα μισθώνουμε σε τρίτους».

Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels

Ακόμα συμπλήρωσε: «Εμείς δεν πηγαίνουμε σε περιοχές “φιλέτα”. Μας ενδιαφέρει  για παράδειγμα η ευρύτερη περιοχή της Ομόνοιας καθώς έχει ευκαιρίες, πιο χαμηλές τιμές σε σχέση για παράδειγμα με το Σύνταγμα, και είναι μια περιοχή που απέχει 10 λεπτά από το κέντρο. Εδώ στην Ελλάδα έχετε τα πάντα, έχετε καλό καιρό, έχετε σταθερή κυβέρνηση, έχετε ελεγχόμενη γραφειοκρατία. Σε σύγκριση για παράδειγμα με την Κροατία η γραφειοκρατία είναι καλύτερη».

Σόνια Μέλεγου, Partner, Real Estate, Tourism, Zepos & Yannopoulos, Elie Milky, Vice President Development, Radisson Hotel Group, Νίκος Χάντζος, Founder & MD, Hotellect Consultant, Marriott International, Leon Avigad, Founder & Co-Owner, Brown Hotels

Ολοκλήρωσε την τοποθέτηση του αναφερόμενος στο χρονικό  όριο της δέσμευσης ενός ξενοδοχείου  με ένα brand λέγοντας πως τα 20 χρόνια είναι πολλά. Αυτός ο εξαναγκασμός και το μεγάλο χρονικό όριο δεν βοηθάει τους ξενοδόχους να κατευθυνθούν προς τα μεγάλα  brands.

Διαβάστε ακόμη

Η κόκκινη κάρτα στην Αττική Οδό, η Goldman Sachs αγόρασε ξενοδοχεία στη Χαλκιδική, η HIG θέλει τον Beinoglou και ο Γερμανός πολιορκεί δύο εταιρίες

Ανδριόπουλος (Dimand): «Ξεκινάμε το ΜΙΝΙΟΝ, αυξάνουμε τις επενδύσεις στην Ομόνοια»

Σαν να τελείωσε ο πόλεμος – Ραγδαία αποκλιμάκωση των τιμών φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού

Exit mobile version