Η ανάγκη των καταναλωτών να νιώσουν κάτι από Χριστούγεννα μέσα στο lockdown έφερε μαζικές παραγγελίες στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Jumbo με αποτέλεσμα πλέον η αλυσίδα να αδυνατεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες της.
Έτσι ανακοίνωσε το πρωί με ανάρτηση στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ότι παύει να δέχεται παραγγελίες ως τις 26 Νοεμβρίου, σημειώνοντας χαρακτηριστικά:
«Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών. Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση. Θα είμαστε σύντομα κοντά σας».
Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, γεγονός που τότε υπογράμμιζε την ανάγκη επιπρόσθετων επενδύσεων της διοίκησης υπό τον κ. Απ. Βακάκη στο κομμάτι των logistics και της διαχείρησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών καθώς το μοντέλο της εταιρείας παραμένει επικεντρωμένο στα καταστήματα. Σημειωτέον πως προ της πανδημίας οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δεν ξεπερνούσαν καν το 5% του συνόλου.
Πληροφορίες από την αλυσίδα αναφέρουν ότι αν και έγιναν κινήσεις ενίσχυσης σε όλα τα τμήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, οι όγκοι παραγγελιών αυτή τη φορά ήταν ακόμη μεγαλύτεροι δεδομένου ότι είναι η περίοδος που συνήθως γίνεται περίπου το 20% του ετήσιου τζίρου της εισηγμένης στο ΧΑ εταιρείας.
Διαβάστε επίσης:
«Ταφόπλακα» για το εμπόριο αν χαθούν και τα Χριστούγεννα
Folli Follie: Πυρετώδεις προσπάθειες για συμφωνία με τους ομολογιούχους
Ο Μπιλ Γκέιτς μπαίνει στη Ναυτιλία με την πυρηνική ενέργεια ως καύσιμο