search icon

Επιχειρήσεις

Πωλήσεις αυτοκινήτων: Ποια μάρκα «εκτοξεύτηκε» μέσα στο 2022

Παρά τα προβλήματα σε παραδόσεις και παραγωγές υπάρχουν μάρκες που σπάνε τα… κοντέρ και αυξάνουν κατακόρυφα τα ποσοστά τους

Το 2022 οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων σημείωσε σημαντική άνοδο και είναι κάτι που παρατηρείται και τους δύο πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς.

Παρά τα προβλήματα σε παραγωγές και παραδόσεις η ελληνική αγορά έχει αντέξει στην πίεση και όχι μόνο, αλλά συνεχίζει την ανοδική της πορεία.

Την περυσινή χρονιά υπήρξαν πολλές μάρκες που κατάφεραν να αυξήσουν τα ποσοστά τους σε αντίθεση με άλλες που δεν κατάφεραν το ίδιο. Σύμφωνα με στοιχεία των πωλήσεων, η μάρκα που εκτόξευσε τις πωλήσεις της το 2022 ήταν η CUPRA.

Η θυγατρική της SEAT που πλέον είναι διαθέσιμη ως ξεχωριστό brand έχει δείξει με το «καλημέρα» ότι αρέσει και αυτό αποτυπώνεται σε νούμερα.

Αν και πρόκειται για μία καινούργια (ως αυτόνομη) μάρκα, οι περισσότεροι γνωρίζουν όχι μόνο τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά (Group VW) αλλά και τα σπορ που αρέσουν ιδιαίτερα στο ελληνικό κοινό, τόσο σε επίπεδα εμφάνισης όσο και στο δρόμο.

Η CUPRA κατάφερε να αυξήσει τα ποσοστά της κατά 225,5%, νούμερο που μεταφράζεται σε 384 πωλήσεις (από 118).

Πίσω της ακολούθησε η Alfa Romeo που συνεχίζει να ανεβάζει μήνα με τον μήνα πωλήσεις.

Η εν λόγω μάρκα, σύμφωνα με το newsauto, κατάφερε να αυξήσει το 2022 τα ποσοστά των πωλήσεων κατά 163,7% που σε απόλυτο αριθμό ταξινομήσεων έφτασε τις 298 μονάδες, από 113 το 2021.

Την τριάδα συμπλήρωσε η Mitsubishi με 163,4% ποσοστό ανόδου και 598 ταξινομήσεις, από 227 που είχε σημειώσει στην Ελλάδα το 2021.

Διαβάστε ακόμα

Η απίστευτη ιστορία πίσω από την κατασκευή της “ιπτάμενης” κατοικίας Η3 στο Πικέρμι

Ασπιρίνη: Γιατί η δράση της ξαναμπαίνει στο μικροσκόπιο; – Οφέλη και κίνδυνοι του φαρμάκου των 11 δισεκατομμυρίων δισκίων ετησίως

Αλέξανδρος Μπένος: Οι νέες επενδύσεις της Cenergy και το σχέδιο για το πρώην εργοστάσιο της Πετζετάκις

Exit mobile version