Έχοντας ήδη έναν χρόνο κλειστό, από τις 31 Ιανουαρίου του 2022 και με τις εργασίες να είναι αυτή την στιγμή σε πλήρη εξέλιξη, σε μία διετία από σήμερα έως τις αρχές του 2025, ο νέος προορισμός στο εμβληματικό ακίνητο της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας θα είναι έτοιμος να υποδεχτεί τους πρώτους επισκέπτες.
Ο λόγος για το πρώην Hilton Αθηνών, ιδιοκτησίας της Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε., των ομίλων ΤΕ.ΜΕΣ. Α.Ε. και Olayan το οποίο θα μετατραπεί σε έναν νέο, ολοκληρωμένο προορισμό με την επανατοποθέτησή του στην αγορά διαθέτοντας ξενοδοχειακές υπηρεσίες 5 αστέρων, πολυτελείς κατοικίες εξυπηρετούμενες από το ξενοδοχείο, εμβληματικούς γαστρονομικούς προορισμούς και αναβαθμισμένους εμπορικούς χώρους.
Αν και δε θέλησε να αναφερθεί σε επιμέρους λεπτομέρειες, χθες στο περιθώριο της εκδήλωσης για τα 10 χρόνια της Marketing Greece o κ. Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, πρόεδρος της ΤΕ.ΜΕΣ. Α.Ε. και μέλος του δ.σ. της Marketing Greece που συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος αποτελώντας τη συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανέφερε σχετικά ότι ο νέος προορισμός θα απευθύνεται «τόσο στους επισκέπτες της Αθήνας όσο και τους κατοίκους της πόλης». Κι αυτό, σε μία συγκυρία όπου ένα από τα μεγάλα ζητούμενα για την ελληνική πρωτεύουσα -η οποία βρίσκεται εκ νέου σε τροχιά ανάκαμψης όσον αφορά τον τουρισμό της μετά το σοκ της πανδημίας- είναι η επιστροφή της κατοικίας στο κέντρο και στα πέριξ αυτού.
Με βάση το επενδυτικό πλάνο που περιλαμβάνει την εκ βάθρων ανακαίνιση του ακινήτου, προβλέπεται η ανάπλαση με την ποιοτική αναβάθμιση του ξενοδοχείου και τη μερική αλλαγή της χρήσης με τη μετατροπή μέρους από την υπάρχουσα δομημένη επιφάνεια σε ιδιωτικές κατοικίες, εμπορικούς χώρους και εγκαταστάσεις εστίασης και αναψυχής. Στο σχεδιασμό αυτό, περιλαμβάνεται, ως γνωστόν και η νέα συνεργασία της Ιονικής Ξενοδοχειακής Α.Ε με την Hilton για το νέο ξενοδοχείο και τις ιδιωτικές «επώνυμες» κατοικίες που θα δημιουργηθούν στο ακίνητο, αποτελώντας ουσιαστικά το πρώτο μικτό project αυτού του είδους στο κέντρο της Αθήνας με συνδυασμό χρήσεων αρχικά φιλοξενίας και κατοικίας, αλλά και τη δημιουργία θεματικών εμπορικών χώρων, εγκαταστάσεων ψυχαγωγίας και ευεξίας, καθώς και σύγχρονης λέσχης μελών σε χώρους 5.500 τ.μ..
Το επενδυτικό πλάνο για το πρώην Hilton, που θα μεταμορφωθεί πλήρως φιλοξενώντας, μεταξύ άλλων, το 5άστερο ξενοδοχείο Conrad (με 280 δωμάτια και σουίτες) από τα πιο ηχηρά brands του ομίλου της Hilton και τις περίπου 50 «επώνυμες» κατοικίες υπό τα brands του ομίλου «Conrad Residences» και «Waldorf Astoria Residences», με βάση τις επίσημες ανακοινώσεις, τοποθετείται σε επίπεδα άνω των 130 εκατ. ευρώ, νούμερο πλέον που θεωρείται βέβαιο ότι θα ξεπεραστεί κατά πολύ με δεδομένη και την αλλαγή των δεδομένων με την αύξηση του κόστους στον τομέα των κατασκευών. Οι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι ήδη οι κατοικίες επιφάνειας από 75 τετραγωνικά μέτρα έως 400 τ.μ. για το ρετιρέ έχουν βρει τους ιδιοκτήτες τους με τιμές που φτάνουν ή και ξεπερνούν τα 20.000 – 22.000 ευρώ ανά τ.μ..
Από πλευράς του επενδυτικού σχήματος, αναμένεται προσεχώς η επίσημη παρουσίαση του εμβληματικού project, που στη νέα του εικόνα περιλαμβάνει τη συνολική ανάπλαση του τελευταίου ορόφου όπου θα φιλοξενηθούν εμπειρίες γαστρονομίας και ψυχαγωγίας, αλλά και την επέκταση δίπλα στο χώρο της πισίνας, η οποία είχε συμπεριληφθεί και στον αρχικό σχεδιασμό της δεκαετίας του 1960.
Διαβάστε ακόμη
Προσγειώνονται οι επιδοτήσεις στις 500 κιλοβατώρες – Τι αλλάζει για νοικοκυριά, επιχειρήσεις
Ντέιβιντ Σόλομον: Ο CEO της Goldman Sachs πήρε bonus 23 εκατ. δολάρια και κυκλοφορεί νέο… άλμπουμ