Αύξηση πωλήσεων για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά σημείωσε το 2018 η Peugeot SA, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία βρέθηκε αντιμέτωπη με σειρά οικονομικών και γεωπολιτικών δυσκολιών.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι οι διεθνείς πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 6,8% στα 3,88 εκατ. οχήματα, έναντι 3,15 εκατ. το 2017.
Οι πωλήσεις στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 30,6% το 2018 στα 3,1 εκατ. οχήματα, έναντι 2,38 εκατ. οχημάτων το 2017.
Η φάση υλοποίησης των νέων στάνταρντ για τις εκπομπές ρύπων, επέτρεψαν στην εταιρεία να κερδίσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το τελευταίο τετράμηνο του έτους, με το μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη να αυξάνεται στο 17,1% έως τα τέλη του 2018, ανακοίνωσε η Peugeot.
Οι πωλήσεις στην Κίνα σημείωσαν πτώση 34,2% το 2018λόγω της συνολικής πτώσης της κινεζικής αγοράς επιβατικών οχημάτων.
Επίσης, η μετοχή της Peugeot στη Λατινική Αμερική υποχώρησε κατά 15% το 2018 λόγω της «μεγάλης πτώσης» της αγοράς της Αργεντινής, αλλά και της «δύσκολης» αγοράς της Βραζιλίας.