«Άλμα» εμφάνισαν οι πωλήσεις της Prada, καθώς ο ιταλικός οίκος μόδας ωφελήθηκε από την ισχυρή ζήτηση για δερμάτινα παπούτσια, ιδίως στην περιοχή της Ευρώπης.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν στα 4,2 δισ. δολάρια το 12μηνο του 2022 , σημειώνοντας άνοδο κατά 21% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αλλά και υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών (4,01 δισ. δολάρια).
Αποτέλεσμα ήταν τα κέρδη EBITDA (προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) να ενισχυθούν κατά τουλάχιστον 2/3 σε σχέση με το 2021.
Δεν είναι τυχαίο ότι στο δ’ τρίμηνο η Prada ήταν το πιο «καυτό» όνομα στον δείκτη Lyst, ο οποίος ανιχνεύει και καταγράφει τις αναζητήσεις των καταναλωτών. Η Miu Miu, η οποία επίσης ανήκει στον ίδιο όμιλο, ακολούθησε στην 4η θέση.
Όσον αφορά τα δερμάτινα παπούτσια, των οποίων οι τιμές αγγίζουν τα 900 ευρώ ανά ζευγάρι, ήταν το πλέον δημοφιλές προϊόν κατά την επίμαχη χρονική περίοδο.
Ο ιταλικός οίκος μόδας προσφάτως ανακοίνωσε μια σειρά διοικητικών αλλαγών, με τη Μιούτσια Πράντα, εγγονή του ιδρυτή, και τον Πατρίτσιο Μπερτέλι να παραιτούνται από τη θέση των συν-επικεφαλής. Χρέη νέου διευθύνοντος συμβούλου ανέλαβε ο Αντρέα Γκουέρα. Πράντα και Μπερτέλι, βέβαια, εξακολουθούν να εμπλέκονται στη διοίκηση του ομίλου, ενεργώντας ως εκτελεστικά στελέχη.
Από την αρχή του έτους, η μετοχή της Prada, η οποία διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, κερδίζει περίπου 23%. Το τελευταίο διάστημα, δε, φέρεται να εξετάζει μια διπλή εισαγωγή στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου.
Διαβάστε ακόμα
Απόστολος Βακάκης – Jumbo: Δεν σκοπεύω να αποσυρθώ – Πολύ κρίσιμο το επόμενο τρίμηνο