Sponsored Content
Ήταν το 1899, όταν ο μηχανικός Carl Miele και ο επιχειρηματίας Reinhard Zinkann, με 11 υπαλλήλους, τέσσερις τόρνους και μια μηχανή διάτρησης, ίδρυσαν στο Herzebrock μια εταιρεία για την κατασκευή διαχωριστή γάλακτος – κρέμας. Από τότε, η κατευθυντήρια αρχή τους «Immer besser», που σημαίνει «Πάντα καλύτερα», έγινε η επιχειρηματική φιλοσοφία της εταιρείας Miele.
Παραμένοντας μια οικογενειακή επιχείρηση, η Miele κατάφερε να κατακτήσει κορυφαία θέση στον κλάδο των premium οικιακών συσκευών, με προϊόντα που ξεχωρίζουν για την υψηλή ποιότητά τους και επαναπροσδιορίζουν καθημερινά την τελειότητα
Τα τελευταία 52 χρόνια, η εταιρεία έχει σταθερή παρουσία στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής της, Miele Hellas. Η χώρα μας με περισσότερα από 310 σημεία πώλησης προϊόντων της εταιρείας, είναι κόμβος για την Κύπρο, την Αλβανία, το Κόσοβο και τη Βόρεια Μακεδονία.
Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά για την Miele Hellas την τελευταία 20ετία. Καθώς όμως στοχεύει ακόμη ψηλότερα, η διοίκηση της ξεκίνησε την υλοποίηση ενός σχεδίου ανάπτυξης που πρόκειται να την οδηγήσει σε διψήφιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεων φέτος, σε σύγκριση με το 2022, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και σε όλα τα διαθέσιμα σημεία πώλησης – ιδιόκτητα καταστήματα Miele, ηλεκτρονικό κατάστημα και δίκτυο συνεργατών).
Οι νέες εγκαταστάσεις της και η περίοδος εξωστρέφειας
Στις 14 Φεβρουαρίου έγιναν τα εγκαίνια του νέου Miele Experience Center στο Μαρούσι. Στο καινούργιο Miele Experience Center, εκτός από τα γραφεία της εταιρείας, φιλοξενείται ένα κόσμος καινοτομίας και τεχνολογικής υπεροχής, με μοναδικές και πρωτοποριακές συσκευές οι οποίες δεν διατίθενται πουθενά αλλού σε όλη την Ελλάδα.
Τα εγκαίνια τίμησαν με την παρουσία τους οι απόγονοι των ιδρυτικών μελών, Dr.Markus Miele, Executive Director & Co-Proprietor και Dr. Reinhard Zinkann, Executive Director & Co-Proprietor, ενώ ανακοινώθηκαν και οι στρατηγικοί πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας για το 2023: η ενίσχυση του brand name της Miele Hellas στις 5 αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Κόσοβο, Κύπρος, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία) – με αύξηση των μεριδίων αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που επιχειρεί –, η εστίαση στον καταναλωτή και στην δημιουργία ανώτερων εμπειριών εντός των καταστημάτων αλλά και η βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας και η ενίσχυση των δράσεων αειφόρου ανάπτυξης. Ένα στρατηγικό σχέδιο με επίκεντρο τους ανθρώπους, τους καταναλωτές, τον πλανήτη και την απόδοση.
Ο καταναλωτής στο επίκεντρο
Με βάση την αρχή ότι τα προϊόντα της Miele δεν αγοράζονται απλώς, αλλά βιώνονται στην καθημερινότητα και μένουν μαζί τους για μια ζωή, η ευθύνη της εταιρείας δεν τελειώνει στην πύλη του εργοστασίου. Έτσι, από την αγορά μέχρι την τεχνική υποστήριξη και το service, η Miele εξασφαλίζει για τους καταναλωτές εξαιρετικές εμπειρίες και διάρκεια ζωής συσκευών έως και 20 χρόνια!
Επεκτείνοντας τα Miele Experience Centers, στόχος είναι να δοθεί στους πελάτες η ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία Miele, να έρθουν σε επαφή με τις νέες τεχνολογίες και τα καινοτόμα προϊόντα και να γνωρίσουν τις νέες εφαρμογές του smart home. Για παράδειγμα, οι συσκευές μπορούν να ενσωματωθούν σε έξυπνα συστήματα διαχείρισης ενέργειας για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης ρεύματος στο σπίτι. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές εξοικονομούν χρήματα κάνοντας ταυτόχρονα κάτι καλό για το περιβάλλον.