Έναν χρόνο συμπλήρωσε το Pep+ (PepsiCo Positive), το οποίο αποτελεί τη βασική στρατηγική αειφόρου ανάπτυξης της PepsiCo Hellas για τις επόμενες δεκαετίες, στοχεύοντας σε έναν βιώσιμο πλανήτη με θετικό αντίκτυπο για τις κοινωνίες, τους ανθρώπους αλλά και το περιβάλλον.
Το Pep+ είναι ένα πολυδιάστατο πλέγμα δράσεων ESG (environmental Social Governance) οι οποίες εκτείνονται από την παραγωγική και καθημερινή δραστηριότητα της PepsiCo Hellas και τους συνεργάτες μέχρι και τις τοπικές κοινωνίες.Με πίστη και προσήλωση στους τρεις βασικούς αναπτυξιακούς της άξονες, η PepsiCo Hellas ακολούθησε και το 2022 μία υγιή επιχειρηματική ανάπτυξη με έμφαση στο περιβάλλον και στην ανταπόδοση στην κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, συμπληρώνοντας ένα έτος υλοποίησης του Pep+, η PepsiCo Hellas παρουσιάζει το έργο του προγράμματος αλλά και τις δράσεις που το αποτελούν, τόσο μέσα από ένα σύντομο απολογιστικό βίντεο, όσο και μέσα από την καταγραφή των αποτελεσμάτων.
Αποτελέσματα Pep+ για τον 1ο χρόνο
Περιβάλλον – Ανακυκλώσιμες συσκευασίες: Η PepsiCo Hellas αποτελεί την 1η και μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε και χρησιμοποιεί 100% ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet) στις συσκευασίες των εμβληματικών προϊόντων της (Pepsi, Lipton, Ήβη) από τον Ιανουάριο του 2022, συμβάλλοντας έμπρακτα στην κυκλική οικονομία. Η ενέργεια αυτή διακρίθηκε με το Νο1 βραβείο στα Green Awards 2022 του Economist για χρήση ανακυκλωμένων υλικών στις συσκευασίες των προϊόντων της.
Περιβάλλον – (Green Team Hellas): Παράλληλα, µε βασικό στρατηγικό άξονα τη βιώσιμη ανάπτυξη η PepsiCo Hellas παρουσίασε τη δική της Green Team Hellas και με τη συμμετοχή περισσότερων από 100 εργαζομένων, υλοποίησε την εταιρική εθελοντική δράση του παράκτιου καθαρισμού της παραλίας του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας τον Απρίλιο του 2022. Συνολικά συγκεντρώθηκαν 4.800 πλαστικά καπάκια, 2.600 πλαστικά καλαμάκια, 149 πλαστικά μπουκάλια, 146 ποτήρια και καπάκια μίας χρήσης καθώς επίσης και σημαντικός αριθμός άλλων πλαστικών και γυάλινων αντικειμένων, υφασμάτων και αλουμινένιων συσκευασιών.
Περιβάλλον – (Aegean Rebreath): Ταυτόχρονα, από τα πλαστικά καπάκια που συγκεντρώθηκαν από τον παράκτιο καθαρισμό της παραλίας του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας κατασκευάστηκαν κάδοι ανακύκλωσης οι οποίοι τοποθετήθηκαν σε όλες τις παραλίες τις Αντιπάρου. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την MKO Aegean Rebreath, με στόχο την ευαισθητοποίηση για την προστασία των νησιών και του θαλάσσιου περιβάλλοντος από τη ρύπανση. Συνολικά από τον Αύγουστο μέχρι και τον Οκτώβριο του 2022 συγκεντρώθηκαν 1.600 μπουκάλια & κουτιά αλουμινίου, 3.300 μπουκάλια & κουτιά από γυαλί και 9.100 από πλαστικό.
Άρδευση καλλιεργειών: Ένας ακόμη άξονας αειφόρου ανάπτυξης για την PepsiCo Hellas είναι και η υιοθέτηση καινοτόμων συστημάτων άρδευσης στις καλλιέργειες, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και την βέλτιστη αξιοποίηση των υδάτινων πόρων, με την εφαρμογή ενός νέου σύγχρονου μοντέλου ποτίσματος στις εκτάσεις που καλλιεργούν οι Έλληνες παραγωγοί πατάτας, με τους οποίους συνεργάζεται η PepsiCo Hellas. Τα αποτελέσματα στις καλλιέργειες που εφαρμόστηκε σε πρώτη φάση το νέο σύστημα άρδευσης ήταν εντυπωσιακά, καθώς για το 2022 εξοικονομήθηκαν 50% νερό και 40% ενέργεια. Γεγονός που σήμανε την περαιτέρω ανάπτυξη της δράσης.
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: Για το 2022 η παραγωγή των αγαπημένων snacks της PepsiCo Hellas έγινε με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, εξοικονομώντας 1.358.290 kWh από τα φωτοβολταϊκά που είναι εγκατεστημένα στο εργοστάσιο παραγωγής. Επιπλέον, με τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, στο σύνολο του στόλου πλέον, για την διανομή των προϊόντων της η PepsiCo Hellas – μείωσε κατά 37,5% την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (C02).
Υποστήριξη ΜΚΟ: Παράλληλα, η PepsiCo Hellas διαχρονικά και με συνέπεια, βρίσκεται δίπλα σε ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες, στηρίζοντας το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος, αλλά και των MKO Αποστολή, Praksis, Μαζί για το παιδί, με δωρεάν γεύματα και προϊόντα της, που έφτασαν τις 13.000 συσκευασίες (snacks & ροφημάτων) για το 2022. Ταυτόχρονα η Green Team Hellas της εταιρείας, συγκέντρωσε ρούχα, παπούτσια & παιχνίδια από τους εργαζομένους της PepsiCo Hellas, τα οποία και δώρισε υποστηρίζοντας δομές που τα έχουν πραγματικά ανάγκη.
Διαβάστε ακόμη
Market Pass: Άνοιξε η εφαρμογή, μέχρι 15 Μαρτίου οι αιτήσεις (πίνακας)
Έρχονται κίνητρα για ασφάλιση κατοικιών από φωτιές και σεισμούς