Μόλις 1,5 μέρα κατάφερε να μείνει όρθιο το ψηφιακό σύστημα των ραντεβού των αλυσίδων καταστημάτων του ομίλου Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho). Από χθες το βράδυ η πλατφόρμα, η οποία είχε αναπτυχθεί από ελληνική εταιρεία τεχνολογίας, έπεσε με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην μπορούν να υποβληθούν αιτήματα νέων ραντεβού για αγορές (click in shop) αλλά και ο ίδιος ο όμιλος να μην μπορεί να επιβεβαιώσει τις ώρες και τα καταστήματα όπου είχαν κλειστεί τα ραντεβού.
Πηγές του ομίλου έλεγαν στο newmoney ότι μόλις μέσα σε μία ημέρα είχαν καλυφθεί τα διαθέσιμα ραντεβού για αγορές όλων των αλυσίδων καταστημάτων σε βάθος μίας εβδομάδας!
Όπως εξηγούν, όλοι οι καταναλωτές που είχαν κλείσει ραντεβού ενημερώθηκαν με sms για την ακύρωση των ραντεβού τους.
Γι αυτό εξάλλου αποφασίστηκε να παραμείνουν κλειστές οι πόρτες των καταστημάτων από σήμερα το πρωί. Κανονικά λειτουργεί το click away.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, πλέον καταβάλλεται τεχνική προσπάθεια απ’ την έδρα του ομίλου στην Ισπανία προκειμένου να επαναλειτουργήσει η πλατφόρμα με νέες δυνατότητες. Διαψεύδουν μάλιστα σενάρια ότι η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής άλλαξε γνώμη για τη λειτουργία με click inside, όπως συνέβη με την περίπτωση της Jumbo που από χθες ανακοίνωσε ότι κλείνει εκ νέου τα καταστήματα σε Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα.
Διαβάστε ακόμη:
Αλαλούμ στην αγορά με τις ακάλυπτες επιταγές – Προς ψήφιση με καθυστέρηση η ρύθμιση
Παν. Μονεμβασιώτης: Θέλει να βάλει τη Βενέτης στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ
Επίδομα 400 ευρώ σε επιστήμονες: Τα κριτήρια χορήγησης και οι δικαιούχοι