Ισχυρή ανάπτυξη για το α’ εξάμηνο του 2022 ανακοίνωσε η Παπουτσάνης, με τον κύκλο εργασιών να σημειώνει αύξηση κατά 39% και τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 33,6 εκατ. ευρώ, έναντι 24,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση:
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών καταγράφει αύξηση κατά 39% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 33,6 εκατ. ευρώ έναντι 24,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Η σημαντική αύξηση στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη επανεκκίνηση της ξενοδοχειακής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και στην υψηλή επίδοση των πωλήσεων ειδικών σαπωνομαζών στο εξωτερικό και των παραγωγών για τρίτους.
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε σε 22,2 εκατ. ευρώ έναντι 14,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, αντιπροσωπεύοντας το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών και παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 54%.
Όσον αφορά τη συμβολή των τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 15% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 20% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 21% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει μείωση κατά 8% εξαιτίας της σημαντικά πτωτικής πορείας της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το πρώτο τετράμηνο του 2022, οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης σημείωσαν συνολική πτώση σε αξία της τάξεως του 10,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, με τις μεγαλύτερες απώλειες να καταγράφονται στην κατηγορία των αντισηπτικών προϊόντων (-24,4% στο τετράμηνο, -48,2% τον Απρίλιο του 2022). Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η αξία πωλήσεων των επώνυμων προϊόντων παρουσιάζει αύξηση κατά 8%, «τρέχοντας» γρηγορότερα από την αγορά και συνεπώς κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 236% σε σχέση με το 2021. Η συγκεκριμένη κατηγορία την αντίστοιχη περσυνή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα λόγω της επίδρασης της πανδημίας ενώ φέτος οι σχετικές πωλήσεις ενισχύονται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Αύξηση πωλήσεων κατά 15% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από τη σημαντική περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους και τη συνεχή ανάπτυξη της ποικιλίας των κατηγοριών προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Σημειώθηκε αύξηση κατά 86% το πρώτο εξάμηνο του 2022 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στη διεθνή εδραίωση της Παπουτσάνης στον κλάδο, στη διεύρυνση του πελατολογίου καθώς και στη συνεχή ενίσχυση των προσφερόμενων προϊόντων. Για την εξυπηρέτηση των αυξανόμενων αναγκών, η νέα μονάδα παραγωγής σαπωνόμαζας, που έχει τεθεί σε λειτουργία από το β’ εξάμηνο του 2021, έχει ήδη πετύχει διπλασιασμό της παραγωγικής δυνατότητας της Παπουτσάνης, ενώ με τη διάθεση συνθετικών σαπωνομαζών, προϊόντων με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Παπουτσάνης προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις στη συγκεκριμένη αγορά.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Σε μία περίοδο που οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις σε πρώτες ύλες, υλικά συσκευασίας, μεταφορές, και -ίσως το πιο κρίσιμο- ενέργεια, με συχνά παράλληλες ελλείψεις αυτών, δημιουργούν σημαντικές προκλήσεις στην αγορά και τον καταναλωτή, η Παπουτσάνης καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να διαχειριστεί την κατάσταση με το βέλτιστο τρόπο. Σε κάθε περίπτωση η αύξηση κατά 39% στον κύκλο εργασιών και η ενίσχυση των εξαγωγών κατά 54% κατά το Α’ Εξάμηνο του 2022 ενισχύουν την πεποίθησή μας για μία ακόμα χρονιά ανάπτυξης για την Παπουτσάνης».
Διαβάστε ακόμη
Πώς στέκεται η Ελλάδα στη νέα παγκόσμια επενδυτική καταιγίδα
JP Morgan: Παραμένει «φθηνό» το ελληνικό Χρηματιστήριο
ΣΕΛΠΕ: Πτώση 17% στο διαθέσιμο εισόδημα – Χωρίς διακοπές το 48% των πολιτών