Η δανική εταιρεία κατασκευής κοσμημάτων Pandora ανακοίνωσε την Τρίτη ότι τα ισχυρά αποτελέσματά της στην αμερικανική αγορά οδήγησαν σε ταχεία αύξηση των πωλήσεων στο β΄ τρίμηνο, αν και οι πωλήσεις στην Κίνα μειώθηκαν.
Η Pandora, η οποία επιδιώκει να ενισχύσει το brand της στις δύο μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, ανακοίνωσε ότι οι συνολικές συγκρίσιμες πωλήσεις στο διάστημα Απριλίου-Ιουνίου αυξήθηκαν 7% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, πριν από την πανδημία.
Πιο αναλυτικά, στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις τριμήνου υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, και ήταν αυξημένες κατά 63% σε σχέση με το 2019, καθώς τα προγράμματα στήριξης της αμερικανικής κυβέρνησης και οι εμβολιασμοί, έδωσαν ώθηση στις καταναλωτικές δαπάνες.
Η Pandora σημείωσε ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι κερδίζει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στις ΗΠΑ, που αποτελεί και τη μεγαλύτερη της αγορά, αλλά προειδοποίησε ότι η υψηλή ανάπτυξη θα μειωνόταν στο β΄ μισό του έτους.
Αναλυτές επισημαίνουν πως προκύπτουν ερωτήματα αναφορικά με το για πόσο καιρό η ανάπτυξη στις ΗΠΑ μπορεί να αντισταθμίσει τη συνεχιζόμενη εξασθένιση σε άλλες περιοχές του κόσμου, και εάν μπορεί η Pandora να σταθεροποιήσει τις ευρωπαϊκές της δραστηριότητες ώστε συμπέσουν με τη βραδύτερη ανάπτυξη στις ΗΠΑ.
Επιπλέον, ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα εξαγοράς μετοχών.
Πηγή: Reuters
Διαβάστε ακόμα:
Έλληνες εφοπλιστές: Ξέφρενο ράλι επενδύσεων – $4,5 δισ. για την αγορά πλοίων από την αρχή του 2021
Ολλανδική οικονομία: Η έκρηξη της κατανάλωσης οδήγησε σε ανάπτυξη 3,1%
Στο ελληνικό city break ποντάρει από τώρα για τον χειμώνα η Ryanair