search icon

Επιχειρήσεις

Π. Γεωργιόπουλος: Πώς η ΝΟVA έγινε ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος σε κινητή και τηλεόραση

Το πλάνο για κάλυψη με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι (Fiber to the Home) στο 40% του ελληνικού πληθυσμού και στο 70% των περιφερειών της χώρας κινείται με πολύ καλούς ρυθμούς - Η πορεία των επενδύσεων

Πλώρη για περαιτέρω αύξηση μεριδίων σε κινητή και συνδρομητική τηλεόραση και συνέχιση του επενδυτικού προγράμματος με αμείωτους ρυθμούς έχει βάλει η NOVA.

«Η εμπορική προσέγγιση, για διαφάνεια, προσιτές και περισσότερες παροχές που ανακοινώσαμε πριν από εννιά μήνες έχει αποδώσει καρπούς», ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Nova κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, σε σχετική παρουσίαση της εταιρείας, όπου ανακοινώθηκε και το νέο κινητό NOVA 5G smartphone τηλεφώνου, σε συνέχεια της αποκλειστικής συνεργασίας με τη ΖΤΕ.

«Την ίδια στιγμή, έχουμε δώσει έμφαση στις υποδομές και το πλάνο έως το 2027 με στόχο ένα υπερσύγχρονο ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών 10 Gigabit, πoυ θα παρέχει κάλυψη με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι (Fiber to the Home) στο 40% του ελληνικού πληθυσμού και στο 70% των περιφερειών της χώρας, πάει ήδη με πολύ καλούς ρυθμούς. Επιπλέον, έχουμε καλά νέα και στο 5G όπου θα έχουμε καλύψει το 75% της χώρας έως το τέλος 2023 και το 99% της Αττικής, ενώ δίνουμε ισχυρό «παρών» και στα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στο δημόσιο τομέα. Δεσμευτήκαμε να επενδύσουμε 2 δισ. ευρώ από πέρυσι εκ των οποίων έχουν ήδη επενδυθεί 400 εκατ. ευρώ σε περιεχόμενο, δίκτυα, δίκτυο λιανικής, στηριζόμενοι απόλυτα από τη μητρική, το United Group, τον 4o μεγαλύτερο επενδυτή στην Ελλάδα από το 2020, με επενδύσεις 1,8 δισ. ευρώ στη χώρα», δήλωσε ο ίδιος προσθέτοντας ότι με βάση τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου Ιανουαρίου- Ιουνίου 2023 η εταιρεία έχει εξελιχθεί στον «ταχύτερα αναπτυσσόμενο πάροχο βάσει ανακοινωμένων αποτελεσμάτων των παρόχων».

Η εταιρεία, σύμφωνα και με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer, «στην κινητή για το διάστημα Ιανουαρίου- Ιουνίου 2023 το 100% των νέων καθαρών νέων συνδέσεων είναι στη NOVA. Το σύνολο της αγοράς στην κινητή μεγάλωσε 76.600 γραμμές και από αυτές, τις 76.000 τις πήρε η NOVA. Στην τηλεόραση, οι καθαρές νέες συνδέσεις μεγάλωσαν στο ίδιο διάστημα του πρώτου εξαμήνου κατά 63.000 και από αυτό το 60% αφορά τη NOVA, ήτοι 38.000».

Ερωτηθείς για τα μερίδια, ο κ. Γεωργιόπουλος ανέφερε ότι «στην κινητή έχουμε περάσει το μερίδιο του 20% (21,6% στην κινητή με 3,2 εκατομμύρια συνδέσεις) ενώ η συνολική βάση της αγοράς είναι 14,8 εκατομμύρια. Στην σταθερή αντιστοιχούν 1,2 εκατ. συνδρομητές με μερίδιο 26%, στο τέλος Σεπτεμβρίου είναι στις 190 χιλιάδες εκεί όπου περνά η ίνα από τα σπίτια, νούμερο που θα φτάσει τις 250 χιλιάδες μέχρι το τέλος του 2023 και τις 500.000 το 2024».

«Διατηρούνται οι ρυθμοί»

Ο κ. Μιχάλης Αναγνωστάκος, Chief Marketing Officer, επεσήμανε, ως προς την εμπορική προσέγγιση που ακολουθήθηκε τους τελευταίας 9 μήνες, ότι «είχαμε πεί -και το κάναμε- ότι η NOVA θα ανατρέψει κάποια δεδομένα στην αγορά με πιο προσιτές τιμές, διαφάνεια και τον πελάτη στο επίκεντρο». Υπενθυμίζεται εδώ ότι τον Ιανουάριο του 2023, η Nova και η Wind ένωσαν πόρους και τεχνογνωσία για να δημιουργήσουν τη νέα Nova και «εννιά μήνες μετά από το αρχικό λανσάρισμα, η NOVA είναι πιο ανταγωνιστική, πιο δυνατή και μεγαλύτερη και σε διάστημα 6 μηνών έγινε ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος κινητής και τηλεόρασης την Ελλάδα. Μεγαλώνουμε έχοντας το μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα της αγοράς, βάσει ανακοινωμένων αποτελεσμάτων των παρόχων. Οι ρυθμοί και μετά τον Ιούνιο φαίνεται ότι διατηρούνται σε καλά επίπεδα και για το γ’ τρίμηνο.» Για το σκεπτικό πίσω από το λανσάρισμα του νέου κινητού, ο ίδιος πρόσθεσε ότι «τα κινητά 5G είναι αρκετά ακριβά και για να μπορέσει να μεγαλώσει η διείσδυση του 5G θεωρήσαμε ότι θα πρέπει να γίνει και μία «ένεση» και σε αυτό το κομμάτι της αγοράς με μία πιο οικονομική επιλογή». Μάλιστα η διοίκηση της NOVA δεν απέκλεισε μελλοντικά «να δούμε και άλλες συσκευές με το brand της ΝΟVA, ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς».

Σε σχέση με το ενδεχόμενο τιμαριθμικής αναπροσαρμογής με βάση τον δείκτη τιμών καταναλωτή όπως ισχύει και στους υπόλοιπους κλάδους της οικονομίας (σ.σ. ένα θέμα το οποίο βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων χωρίς ωστόσο να προχωρήσει) ο κ. Γεωργιόπουλος τάχθηκε υπέρ αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «το θέμα των τιμών και του πληθωρισμού πονάει. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει η βούληση για να αλλάξει το θέμα αυτό. Εμείς είμαστε υπέρ του να αναπτύσσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τα δίκτυά μας, ωστόσο, τα κόστη από τότε που έχουν ξεκινήσει οι πληθωριστικές πιέσεις και ακόμη και τώρα συνεχίζουν να ανεβαίνουν και αντιστοιχούν σε δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ. Θεωρώ ότι η πρακτική είναι εις βάρος των επενδύσεων για τη χώρα και αντίθετη με την πρακτική που ακολουθούν άλλες ευρωπαϊκές χώρες».

Ο κ. Γεωργιόπουλος έκανε επίσης εκ νέου αναφορά στην υπερ- φορολόγηση της αγοράς και τα δομικά ζητήματα, μεταξύ των οποίων και οι υψηλές τιμές χονδρικής που δεν αφήνουν μεγάλα περιθώρια για διείσδυση της οπτικής ίνας τα νοικοκυριά».

Τέλος, σε ερώτηση για την πορεία της NOVA ICT, με αντικείμενο την ανάληψη σύνθετων έργων πληροφορικής και ισότιμη συμμετοχή 50%- 50% με τον όμιλο Βαρδινογιάννη, ο κ. Γεωργιόπουλος ανέφερε ότι εκτός από τα έργα εντός συνόρων, εξετάζονται πλέον και έργα εκτός Ελλάδος.

Διαβάστε ακόμη

Επιστροφή στην κερδοφορία για τον Όμιλο Goody’s

Ο πόλεμος των τρολ, η Εφη και ο Stefanos, το ντέρμπι Cosmote-Nova, η μάχη στα νερά και τα ακίνητα στην Κύπρο

Ιωάννης Γιώτης (Γιώτης): Αξιοσημείωτα κέρδη παρά τις πιέσεις για την εταιρεία του προέδρου των Βιομηχάνων Τροφίμων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version