Δέκα χρόνια ακριβώς μετά την αποχώρηση της απ’ την ελληνική αγορά η Carrefour επιστρέφει δίδοντας τα δικαιώματα του σήματος της (franchise), καθώς και την αποκλειστική διαχείριση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που κατέχει στην νεοσύστατη Retail & More, θυγατρική του ομίλου Teleunicom, που βρίσκεται υπό την ομπρέλα της AVE (πρώην Audiovisual), συμφερόντων Νίκου Βαρδινογιάννη.
Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση των Carrefour International Partneship και Retail & Μore S.A., η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα σήματα που θα χρησιμοποιήσει η Retail & Μore είναι τα «Carrefour Market» και «Carrefour Express». Τα πρώτα καταστήματα αναμένεται να ανοίξουν στην Κρήτη έως το καλοκαίρι του 2022, καθώς οι δύο πλευρές θέλουν να εκμεταλλευτούν το μεγάλο τουριστικό ρεύμα.
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε. Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο κ.Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», λέει ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.
Ο κ. Στασινούλιας μάλιστα υπήρξε στέλεχος επί σειρά ετών της Carrefour έχοντας μάλιστα τα ηνία της Carrefour Μαρινόπουλος απ’ το 2008 ως το 2011.
«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξηγεί ο κ. Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.
Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιοποιημένα ετήσια οικονομικά στοιχεία ο όμιλος Carrefour είχε έσοδα €78,6 δις το 2020. Επίσης έχει 320.000 εργαζόμενους.
Η Retail & More δραστηριοποιείται στον κλάδο λιανικής πώλησης τροφίμων και είναι θυγατρική της TeleUnicom, που αποτελεί μέλος του Ομίλου AVE. Η TeleUnicom ιδρύθηκε το 1995, δραστηριοποιείται στη διανομή προϊόντων κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο και αντιπροσωπεύει εδώ και πολλά χρόνια κορυφαίες μάρκες τεχνολογίας.
Διαβάστε ακόμα:
Cosco: Σχεδιάζει επέκταση των δραστηριοτήτων του Πειραιά μέσω dry ports στο Θριάσιο
Παγκόσμια Τράπεζα: Επιβράδυνση στην ανάπτυξη το 2022 φέρνει η μετάλλαξη Όμικρον
Folli Follie: Επικυρώθηκε η συμφωνία εξυγίανσης – Αλλαγή σελίδας