Από την 1η Απριλίου 2025, το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής γίνεται υποχρεωτικό για πολλές επιχειρήσεις, αντικαθιστώντας το παραδοσιακό χάρτινο έγγραφο.
Το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής είναι ένα ψηφιακό έγγραφο που καταγράφει τη μετακίνηση αγαθών από μια τοποθεσία σε μια άλλη, είτε εντός της ίδιας επιχείρησης είτε μεταξύ διαφορετικών οντοτήτων. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά έντυπα δελτία αποστολής, η ηλεκτρονική εκδοχή δημιουργείται, μεταδίδεται και αποθηκεύεται ψηφιακά, προσφέροντας πολλά πλεονεκτήματα για την επιχείρηση.
Σε περίπτωση που δεν εκδίδετε τα παραστατικά σας με εφαρμογή της εταιρίας μας και με αφορμή την νέα υποχρέωση, καλέστε μας για να σας ενημερώσουμε για τα πλεονεκτήματα που έχει η επιλογή συστήματος τιμολόγησης από την ORBIT για εσάς.
Η εφαρμογή ORBIT που χρησιμοποιείτε είναι απόλυτα συμβατή με τη νέα υποχρέωση, ενώ σας δίνει και την δυνατότητα (σε περίπτωση που έχετε Πάροχο) να διαβιβάζετε το ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ μέσω ERP με αποτέλεσμα σημαντική οικονομία στις μονάδες Παρόχου.
Τι πρέπει να κάνετε:
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά το e-mail αυτό, ελέγξτε με τον λογιστή σας αν υπάγεστε στην σχετική υποχρέωση, και στην περίπτωση αυτή:
- Αναβαθμίστε στην τελευταία έκδοση του προγράμματος
- Καλέστε μας ( εργάσιμες ώρες στο τηλέφωνο 210-6755406 ) για να κάνουμε την σχετική ρύθμιση στις Γενικές Ρυθμίσεις. Δεν χρειάζεται να περιμένετε την τελευταία ημέρα του μήνα για αυτό, καθώς μέχρι την προθεσμία επιτρέπεται η προαιρετική διαβίβαση.
Σε πρώτη φάση, η υποχρεωτική εφαρμογή του Ψηφιακού Δελτίου αφορά:
- Επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα άνω των 200.000 €.
- Επιχειρήσεις ανεξαρτήτως εσόδων που δραστηριοποιούνται σε:
– Ενεργειακά προϊόντα (καύσιμα)
– Φαρμακευτικά προϊόντα & ιατρικά αναλώσιμα
– Οικοδομικά υλικά
– Παραγωγή & εμπορία ελαιόλαδου
Οι υπόλοιπες επιχειρήσεις θα πρέπει να συμμορφωθούν έως την 1η Οκτωβρίου 2025.