Ο ΟΠΑΠ φέτος κέρδισε δέκα βραβεία, στα Sports Marketing Awards, εκ των οποίων ένα platinum, τέσσερα gold, δύο silver και τρία bronze. Nέες διακρίσεις αποσπά ο ΟΠΑΠ για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά για την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών αθλητικού marketing στη χώρα.
Παρά τις πρωτοφανείς συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί, λόγω της πανδημίας του κρωνοϊού, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να υλοποιεί καινοτόμες δράσεις και προγράμματα. Σε συνεργασία με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και ενισχύει τη σύνδεση του αθλητισμού με την κοινωνία.
Αναλυτικά οι πρωτοβουλίες που βραβεύτηκαν:
- PLATINUM βραβείο στην κατηγορία «Best Sports Sponsorships» για το πρόγραμμα της Παιδικής Κερkidα ΟΠΑΠ
- GOLD βραβείο στην κατηγορία «Καλύτερη συνολική παρουσία στο Instagram» για το Πάμε Στοίχημα στο Instagram
- GOLD βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Ομάδας – Αθλητικού Σωματείου – Συλλόγου» για τη χορηγία του ΟΠΑΠ στον ΣΕΓΑΣ
- GOLD βραβείο στην κατηγορία «Νέα Χορηγία» για την χορηγία στο ντοκιμαντέρ για τους ΟΠΑΠ Champions «BEST OF GREECE»
- GOLD βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης – Εκδήλωσης – Event» για τη χορηγία της αθλητικής διοργάνωσης Socca World Cup 2019 στην Κρήτη
- SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Strategy for Brand Awareness» για την ενέργεια «Πάμε Στοίχημα moments – VIP πολυθρόνα»
- SILVER βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικού Συλλόγου/Σωματείου» για τη χορηγική συνεργασία με τον Παναθηναϊκό Α.Ο.
- BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Χορηγία Αθλητικής Διοργάνωσης/Εκδήλωσης» για τον χορηγικό πυλώνα των Αθλητικών Εκδηλώσεων
- BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Kids/Youth/Grassroots» για την «Παιδική Κερkidα ΟΠΑΠ»
- BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Sports related Content during the Coronavirus Pandemic» για τα Trickshots Challenge Videos και τα videos με την καθημερινή προπόνηση των ΟΠΑΠ Champions