Σε νέες πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19 στο δίκτυό του προχωρά ο ΟΠΑΠ, υλοποιώντας σημαντικά μέτρα για την οικονομική ενίσχυση των πρακτόρων του. Οι νέες δράσεις της εταιρείας έρχονται σε συνέχεια των ενεργειών που ήδη έχει πραγματοποιήσει ο ΟΠΑΠ από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, για την έμπρακτη στήριξη του δικτύου του (π.χ. άμεση απόδοση προμηθειών, αναστολή βραχυπρόθεσμων πληρωμών, μέτρα περιορισμού λειτουργικού κόστους, κλπ.).
Τα νέα μέτρα στήριξης των πρακτόρων του ΟΠΑΠ, που αφορούν σχεδόν 3.800 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την ανώτερη διοικητική ομάδα της εταιρείας σε εκπροσώπους της ΠΟΕΠΠΠ, της πανελλήνιας ομοσπονδίας πρακτόρων ΟΠΑΠ, και ανακοινώθηκαν σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων ΟΠΑΠ. Από την πλευρά της εταιρείας, στην παρουσίαση συμμετείχαν ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, o Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο Chief Financial Officer, Pavel Mucha, και ο Chief Retail Officer, Βάιος Καραντίνος.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, σημείωσε: «Στον ΟΠΑΠ έχουμε πλήρη επίγνωση των δυσκολιών και των προκλήσεων που έχει δημιουργήσει η πανδημία στο δίκτυο μας. Στη βάση αυτή, ενεργοποιούμε νέα σημαντικά μέτρα για την οικονομική στήριξη και ανακούφιση των συνεργατών μας, εν μέσω μιας πολύ δύσκολης περιόδου για όλους μας. Ταυτόχρονα, προχωράμε με την κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου εμπορικού πλάνου για τα καταστήματα μας, με γνώμονα την πλήρη επαναλειτουργία του δικτύου μας και στόχο την προσέλκυση πελατών, με νέες προϊοντικές, προωθητικές και επικοινωνιακές ενέργειες».
Επιπλέον, ο Οδυσσέας Χριστοφόρου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, σχολίασε: «Οι πράκτορες του ΟΠΑΠ αποτελούν το πρόσωπο της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα. Από την αρχή της πανδημίας, στηρίξαμε έμπρακτα τους συνεργάτες μας, μέσω στοχευμένων ενεργειών. Τα νέα μέτρα που υλοποιούμε, έχουν σχεδιαστεί με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες των καταστημάτων μας, λαμβάνοντας υπόψη προτάσεις που συζητήθηκαν με τους συνεργάτες μας και προήλθαν απευθείας από το δίκτυο μας. Σε κάθε περίπτωση, σταθερή δέσμευση του ΟΠΑΠ είναι να στέκεται πάντα δίπλα στους συνεργάτες του».
Οι Βάιος Καραντίνος, Chief Retail Officer του ΟΠΑΠ, και Pavel Mucha, Chief Financial Officer του ΟΠΑΠ, παρουσίασαν αναλυτικά τη νέα σειρά δράσεων της εταιρείας για τη στήριξη των πρακτόρων της. Κύριοι στόχοι των πρωτοβουλιών του ΟΠΑΠ για το δίκτυο του είναι η ελάφρυνση υποχρεώσεων και λειτουργικών εξόδων, καθώς και η ενίσχυση των χρηματοοικονομικών ροών των καταστημάτων. Μεταξύ άλλων, στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται ολοκληρωμένο και μακροχρόνιο πλάνο για την αποπληρωμή υποχρεώσεων με μηνιαίες δόσεις, οικονομική ενίσχυση για την πληρωμή λογαριασμών τηλεπικοινωνιών, απαλλαγή χρεώσεων τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, παροχή οικονομικής διευκόλυνσης για κάλυψη λειτουργικών εξόδων, κ.ά.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι της ΠΟΕΠΠΠ εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τις πρωτοβουλίες που παρουσίασε η εταιρεία, καθώς παρέχεται άμεση στήριξη στους πράκτορες του ΟΠΑΠ, που έχουν κληθεί να αναστείλουν τη δραστηριότητας τους για πολλούς μήνες, αλλά και να εφαρμόσουν αυστηρούς περιορισμούς την περίοδο που τα καταστήματα τους ήταν σε λειτουργία.
Διαβάστε ακόμη:
Ηρακλής ΙΙ: Το «πράσινο φως» από την Κομισιόν αναμένουν κυβέρνηση και τράπεζες
Κτήμα Καμπά: Η χαμένη ευκαιρία του Μπουτάρη και το «μικρό Ελληνικό» της Ελλάκτωρ