Τη νέα επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας με την ονομασία “Fast Forward” παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, στο πλαίσιο της σημερινής παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση 2020 σε αναλυτές.
«Κοιτώντας προς το μέλλον, συνεχίζουμε – παρά τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν – να χτίζουμε πάνω σε όσα έχουμε ήδη επιτύχει. Με σιγουριά, επιδιώκουμε την επιτυχημένη υλοποίηση της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του ΟΠΑΠ, της στρατηγικής Fast Forward, ώστε να προσφέρουμε ακόμη καλύτερα παιχνίδια και ψυχαγωγία στους πελάτες μας», ανέφερε ο Γιαν Κάρας.
Σύμφωνα με τον CEO του ΟΠΑΠ, η στρατηγική Fast Forward στηρίζεται στη φιλοδοξία της εταιρείας να προσφέρει στους πελάτες της παγκόσμιου επιπέδου τυχερά παιχνίδια και ψυχαγωγία, μέσω του δικτύου των καταστημάτων και των διαδικτυακών καναλιών της. Όπως σημειώθηκε, η νέα στρατηγική θα υλοποιηθεί με βάση έξι κύριους στρατηγικούς πυλώνες. Αυτοί είναι:
- Τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας της εταιρείας
- Διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου καταστημάτων του ΟΠΑΠ, με αναβαθμισμένες εμπειρίες και ψηφιακές δυνατότητες για τους πελάτες
- Εξέλιξη και ενίσχυση του brand, με κορυφαίες ψηφιακές εμπειρίες
- Καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως κορυφαίου παίκτη στη διαδικτυακή αγορά και εξέλιξη του online σε ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα για την εταιρεία
- Αξιοποίηση υπαρχουσών και νέων τεχνολογιών, με γνώμονα τη διάθεση καλύτερων λύσεων και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας της εταιρείας
- Ενίσχυση της δέσμευσης των ανθρώπων, ώστε να εξελιχθεί η εταιρική κουλτούρα, οι αξίες και ο τρόπος εργασίας, βάσει του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού.
Επιπλέον, η διοίκηση σημείωσε πως ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να εστιάζει στην Εταιρική Υπευθυνότητα, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA της εταιρείας και την έχει καθιερώσει ως πρωταθλητή στον τομέα της κοινωνικής συνεισφοράς στην Ελλάδα, με σπουδαίο αποτύπωμα στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.
«Παρά τις προκλήσεις του περιβάλλοντος και τις δυσκολίες που έχει διαμορφώσει η πανδημία του κορωνοϊού, πιστεύω ακράδαντα ότι ο ΟΠΑΠ μπορεί γρήγορα να εισέλθει ξανά σε τροχιά ανάπτυξης και να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στη διαρκή δέσμευσή του για δημιουργία αξίας για τους μετόχους, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και τους κοινωνικούς εταίρους του», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Κάρας.
Αντοχές κόντρα στην πανδημία
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΠΑΠ για το 2020, η διοίκηση ανέφερε πως αυτά ανέδειξαν τις αντοχές της εταιρείας απέναντι στην πανδημία, καθώς και την ετοιμότητα της, σε επιχειρησιακό και οικονομικό επίπεδο, ώστε να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις των περιοριστικών μέτρων για τον COVID-19.
Υπενθυμίζεται πως για το σύνολο του 2020, ο ΟΠΑΠ σημείωσε καθαρά κέρδη ύψους 205,3 εκατ. ευρώ, έσοδα προ εισφορών (GGR) ύψους 1,129 δισ. ευρώ. Σχολιάζοντας σχετικά, ο κ. Κάρας τόνισε πως «η ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων μας συνεισέφερε σημαντικά στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, καθώς τόσο τα έσοδα από διαδικτυακά παίγνια, όσο και η βάση των πελατών μας, ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε η επένδυση μας στην Kaizen Gaming».
Σημειώνεται πως κατά τη χρήση 2020 το χαρτοφυλάκιο των διαδικτυακών προϊόντων του ΟΠΑΠ ενισχύθηκε με νέα παιχνίδια, όπως τα Virtual και το καζίνο, μαζί με την αυξημένη συνεισφορά του διαδικτυακού ΤΖΟΚΕΡ. Επιπρόσθετα, ο ΟΠΑΠ αύξησε τη συμμετοχή του στην Kaizen Gaming (Stoiximan / Betano) με το ποσοστό του να ανέρχεται πλέον στο 84,49%.
Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ διασφάλισε στη χρήση 2020 την ισχυρή ταμειακή θέση του, η οποία στο τέλος του 2020 ανήλθε στα 507 εκατ.ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόταση του ΔΣ προς τη γενική συνέλευση των μετόχων (στις 17 Ιουνίου) αφορά σε μεικτό μέρισμα ανά μετοχή 0,45 ευρώ για τη χρήση 2020, με ημερομηνία αποκοπής την 13η Ιουλίου 2021. Η διοίκηση ανέφερε πως της διανομής μερίσματος προηγήθηκε σημαντική εξέταση του θέματος και πως το ποσό αυτό αντανακλά τη δέσμευση για σημαντική διανομή των κερδών του ΟΠΑΠ στους μετόχους του.
Άμεση στήριξη του ΟΠΑΠ στο δίκτυο συνεργατών του
Κατά την παρουσίαση στους αναλυτές, ο κύριος Κάρας αναφέρθηκε εκτενώς στις πλέον πρόσφατες επιχειρησιακές εξελίξεις και στάθηκε ιδιαίτερα στις νέες πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ για τη στήριξης του δικτύου των συνεργατών του – που, όπως είπε, αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των δραστηριοτήτων της εταιρείας – από τις επιπτώσεις της πανδημίας.
Τα νέα μέτρα στήριξης του ΟΠΑΠ για το δίκτυό του εστιάζουν στην ελάφρυνση υποχρεώσεων και λειτουργικών εξόδων, καθώς και την ενίσχυση των χρηματοοικονομικών ροών των καταστημάτων. Μεταξύ άλλων, στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται ολοκληρωμένο και μακροχρόνιο πλάνο για την αποπληρωμή υποχρεώσεων με μηνιαίες δόσεις, οικονομική ενίσχυση για την πληρωμή λογαριασμών τηλεπικοινωνιών κ.ά. Οι νέες πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια των ενεργειών που ήδη πραγματοποιήσει ο ΟΠΑΠ, ήδη από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, για την έμπρακτη στήριξη του δικτύου του (π.χ. άμεση απόδοση προμηθειών, αναστολή βραχυπρόθεσμων πληρωμών, μέτρα περιορισμού λειτουργικού κόστους, κλπ.).
Διαβάστε ακόμη
Τιμή – στόχος τα 11 δολ. για την Performance Shipping της Οικογένειας Παληού
Νίκολας Νεγκροπόντε: Ο ανταγωνισμός είναι ο σύγχρονος βασιλιάς
Εγνατία: Συνεχίζεται ο διαγωνισμός απορρίφθηκε το αίτημα προσωρινής διαταγής από την Ελλάκτωρ