search icon

Επιχειρήσεις

Online σουπερμάρκετ: Οι προμηθευτές τους θα έχουν ανοιχτή πρόσβαση στα data τους

ΑΒ και My market καινοτομούν σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο - Σε ποια στοιχεία θα έχουν ελεύθερη πρόσβαση

Το λιανεμπόριο αναμφίβολα γίνεται πιο σημαντικό αλλά και πολύπλοκο από ποτέ σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ποικιλία καναλιών (φυσικό δίκτυο, ηλεκτρονικό, omnichannel), νέα μοντέλα (Direct2Consumer), πρόσθετοι ενδιάμεσοι (πλατφόρμες και marketplaces), διαφοροποιημένοι τρόποι παράδοσης (quick-commerce) δημιουργούν πρόσθετες έννοιες σε λιανεμπόρους και προμηθευτές, κυρίως σε μία χρονική περίοδο πληθωρισμού και υψηλότερου κόστους ενέργειας.

Σε μία πρωτοβουλία ενίσχυσης της εμπιστοσύνης μέσω μεγαλύτερης διαφάνειας, οι λιανέμποροι ΑΒ και My market αποφάσισαν να δώσουν πρόσβαση στα συναλλακτικά δεδομένα των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους στους προμηθευτές τους με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και τον κλάδο:

Συγκεκριμένα οι Προμηθευτές θα έχουν πλέον πρόσβαση στις παρακάτω πληροφορίες:

Αψηφώντας τον πληθωρισμό, η ζήτηση από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των λιανεμπόρων στη χώρα μας αυξάνεται, καθότι το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος του 2022 υπήρξε τεμαχιακή αύξηση 8% στις online παραγγελίες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group που θα δημοσιευθεί αυτή την εβδομάδα.

Διαβάστε ακόμη:

Ελληνικό: Τα μηνύματα του Σπύρου Λάτση στα εγκαίνια και η επόμενη μέρα του mega project

Η Αθήνα «έχει Αύγουστο» στα ξενοδοχεία, ο Βοτανικός ζεσταίνει τους εργολάβους, η βίλα του Πρεμ στ’ Αστέρια και η First Centier ετοιμάζεται

Morgan Stanley: «Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα» για τη Βρετανία

Exit mobile version