Την είσοδό του στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο προϊόντων υγείας και ευεξίας, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την εταιρεία Holland & Barrett, ανακοίνωσε σήμερα ο Όμιλος Fourlis.
Αυτός θα είναι και ο τρίτος πυλώνας λιανικής, στον οποίο θα στηριχθεί ο Όμιλος μετά τον οικιακό εξοπλισμό, μέσω της ΙΚΕΑ, και τα αθλητικά είδη, μέσω των Intersport και The Athlete’s Foot.
Με βάση τη συμφωνία ο Όμιλος Fourlis αποκτά τα δικαιώματα της Holland & Barrett σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία με στόχο την ανάπτυξη σε βάθος χρόνου συνολικά 120 καταστημάτων, καθώς και online παρουσίας.
Το eshop μάλιστα αναμένεται να λειτουργήσει εντός της χρονιάς.
H Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 και για πάνω από 150 χρόνια οι καταναλωτές την εμπιστεύονται για τα προϊόντα ευεξίας. Διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα. Στα καταστήματα της θα βρει κανείς βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, αθλητικά συμπληρώματα, εξειδικευμένη διατροφή, φυσικά και οργανικά καλλυντικά κοκ.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, «η ομάδα πωλήσεων των καταστημάτων της Holland & Barrett, μέσω ενός εξειδικευμένου, αναλυτικού και συνεχούς προγράμματος εκπαίδευσης στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής, αποκτά βαθιά γνώση του αντικειμένου και μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη συμβουλή στον καταναλωτή, καλύπτοντας κάθε προσωπική του ανάγκη».
Ο κ. Β. Φουρλής, Πρόεδρος του Ομίλου ανέφερε: «Είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για τον Όμιλό μας, καθώς ξεκινάμε μια τρίτη δραστηριότητα λιανικής σε έναν από τους πιο δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους λιανικής. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που η νέα μας δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας στρατηγικής συνεργασίας με την Holland & Barrett, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα λιανικής της Ευρώπης στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας. Το κοινό μας όραμα θα φέρει στον καταναλωτή καινοτόμα προϊόντα και εξατομικευμένες συμβουλές μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου Omnichannel φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακών πωλήσεων».
Ο κ. Alex Dower Commercial Director της Holland & Barrett ανέφερε ότι: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να λανσάρουμε τη σειρά προϊόντων της Holland & Barrett και την κορυφαία εξειδίκευση παγκοσμίως στους καταναλωτές της Ελλάδας, τηs Ρουμανίας και τηs Βουλγαρίας, μέσω της στρατηγικής μας συνεργασίας με τον Όμιλο FOURLIS.
Έχουμε μια πραγματικά θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές σε όλες τις αγορές του εξωτερικού όπου δραστηριοποιούμαστε, και επομένως είμαστε βέβαιοι ότι τα καταστήματά μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη θα αποδειχθούν εξίσου δημοφιλή.
Η Holland & Barrett εξελίσσεται γρήγορα σε ένα πραγματικά παγκόσμιο brand, με τα προϊόντα Holland & Barrett να διατίθενται αυτή τη στιγμή σε καταστήματα και στο διαδίκτυο σε 18 χώρες σε όλο τον κόσμο, και με ακόμα περισσότερα στο άμεσο μέλλον».
Διαβάστε ακόμη
Επιστροφή σε προ πανδημίας επίπεδα για το Χρηματιστήριο – Υψηλό το αγοραστικό ενδιαφέρον
Δραματική και το 2022 η κατάσταση στα εμπορικά λιμάνια – Καθυστερήσεις έως και 45 ημέρες
Reuters: Αυξάνονται οι προβλέψεις για το πετρέλαιο – Ακόμη και στα $100 μέσα στο 2022