Τον πιο πρόσφατο σταθμό της καμπάνιας «Κωδωνοκρουσία για Αλλαγή» ανακοίνωσε ο Gucci, υποστηρίζοντας έξι οργανώσεις σε όλον τον πλανήτη στη συνδρομή τους στον αγώνα κατά της ανισότητας των δύο φύλων.
Ο ιταλικός οίκος μόδας συνεργάστηκε με τον Ιταλό καλλιτέχνη δρόμου MP5 για τη δημιουργία νέας ταυτότητας της καμπάνιας, η οποία θα είναι ορατή στους τοίχους των κτηρίων του Gucci σε Λονδίνο, Χονγκ Κονγκ, Νέα Υόρκη, Μιλάνο και Ταϊβάν.
Ο MP5 βασίστηκε στο θέμα της καμπάνιας – «Να Μαζευτούμε Μαζί» – και φιλοτέχνησε τοιχογραφίες στο γνωστό έντονο μονοχρωματικό ύφος του: ανθρώπινες σιλουέτες, που δεν ορίζονται ούτε από φύλο ούτε από άλλες ταμπέλες.
Αυτός ο σταθμός στην καμπάνια του Gucci στοχεύει να υποστηρίξει τις οργανώσεις «Equality Now», «Global Fund for Women», «MS. Foundation for Women», «UN Women», «Vital Voices» και «Women Deliver». Το όλο πρότζεκτ στηρίζουν o εκδοτικός οίκος περιοδικών Hearst Magazines, το Facebook, το Ίδρυμα Kerring και το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates.
Ο ιταλικός οίκος μόδας ξεκίνησε την καμπάνια «Κωδωνοκρουσία για Αλλαγή» το 2013, μαζί με την Μπιγιονσέ και τη Σάλμα Χάγεκ. Έχει ήδη χρηματοδοτήσει πάνω από 425 πρότζεκτ μη κυβερνητικών οργανώσεων, προς όφελος 570.000 κοριτσιών και γυναικών σ’ όλον τον κόσμο.
Παράλληλα, εξέδωσε και το πρώτο τεύχος του περιοδικού του – με τίτλο «Chime» (Κωδωνοκρουσία) –, υμνώντας τις φωνές απ’ όλον τον κόσμο που, δημόσια, μιλούν ενάντια στην ανισότητα των δύο φύλων. Το περιοδικό μπορεί κανείς να το προμηθευτεί διαδικτυακά ή να το βρει σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία, όπως το Wooster Bookshop του Gucci στη Νέα Υόρκη ή το Gucci Garden στη Φλωρεντία. Επιπλέον, ο οίκος παρουσίασε μια μικρού μήκους ταινία, με τίτλο «Το Μέλλον Είναι Ρευστό» στο κινηματογραφικό φεστιβάλ Sundance: μια ταινία για την «Generation Z» και τις σκέψεις αυτής της γενιάς για τον ορισμό της έννοιας «φύλο».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ