Το online σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου Ocado διερύνει τη χρήση ρομποτικών βραχιόνων για την επιλογή και τη συσκευασία ειδών παντοπωλείου με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες.
Η διευθύνουσα σύμβουλος λιανικής της εταιρεάις, Χάνα Γκίμπσον δήλωσε ότι η νέα αποθήκη της εταιρείας στο Λούτον, στο Bedfordshire, θα διπλασιάσει τον αριθμό των ρομπότ από 22 επί του παρόντος σε 44 «στο πολύ κοντινό μέλλον».
Η νέα γενιά μηχανημάτων του πολυτελούς παντοπωλείου, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, μπορεί να επιλέγει μεμονωμένα προϊόντα απευθείας από κουτιά αποθήκευσης.
Οι στόχοι
Η Γκίμπσον πρόσθεσε ότι στόχος είναι τα ρομπότ να διαχειρίζονται περίπου το ήμισυ της γκάμας στο Λούτον, που διαθέτει 50.000 προϊόντα, με μακροπρόθεσμο στόχο περίπου 80%. Αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 500 ανθρώπους στη διαδικασία συσκευασίας. Η αποθήκη κατασκευάστηκε για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα μαζί με τους υπάρχοντες εργαζομένους, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας.
Ο Όμιλος Ocado, ο οποίος διαθέτει επίσης τμήμα logistics παράλληλα με τις επιχειρήσεις ρομποτικής και παντοπωλείου, ιδρύθηκε το 2000 από πρώην τραπεζίτες της Goldman Sachs. Παρόλο που είναι γνωστό ότι πουλάει είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο στη μεσαία τάξη της Βρετανίας, έχει στοιχηματίσει το μέλλον της τα τελευταία χρόνια με την πώληση των ρομποτικών αποθηκών της σε άλλα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ σε όλο τον κόσμο για να τα βοηθήσει να ανταγωνιστούν κολοσσούς όπως η Amazon. Η Marks and Spencer κατέχει το μισό της Ocado Retail και πουλάει τα τρόφιμά της στον ιστότοπο της Ocado.
Διαβάστε ακόμη
UBS για Ελλάδα: «Ταύρος» για ομόλογα και οικονομία (γραφήματα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ