Αλλαγές στη διεξαγωγή για τα δρομολόγια του αεροδρομίου στη Γραμμή 3 του Μετρό εξετάσει η ΣΤΑΣΥ, ενώ μέχρι το τέλος του 2025 θα κυκλοφορούν στην Αθήνα 951 καινούργια λεωφορεία. Μάλιστα σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποίησε το Υπερταμείο, έγινε αναλυτική παρουσίαση για τις σταθερές και οδικές συγκοινωνίες.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος του Υπερταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης, επί είκοσι χρόνια έγιναν περιορισμένες επενδύσεις και περιορισμενος ανασχεδιασμός. “Θελουμε να τα φτιαξουμε, να γίνουν καλύτερα. Εχουμε ακομα πολλά να γίνουν και να υποστηρίξουμε τις αλλαγες που θα γίνουν στις συγκοινωνίες. Με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε άψογη συνεργασία”.
Επίσης σημείωσε πως η Αθήνα είναι η δεύτερη φθηνότερη σε τιμή εισιτηρίου στην Ευρώπη. Η εισιτηριοδιαφυγή εξακολουθεί να είναι πρόβλημα. “Θέλουμε να έχουμε σωστές υπηρεσίες και την εμπιστοσύνη των πολιτών. και έχουμε κάνει αρκετά βήματα στο θέμα της διαφάνειας” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δημητριάδης.
Στη γραμμή 3 του Μετρό έχει εντοπιστεί πλέον ο μεγαλύτερος επιβατικός φόρτος στο δίκτυο των τριών γραμμών του, ενώ κατά την καλοκαιρινή περίοδο όταν αυξάνεται πολύ η επιβατική κίνηση από/προς το αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος, γίνεται ακόμη πιο έντονη.
Στα σενάρια που εξετάζονται για να αποσυμπιεστεί η κίνηση αλλά και να παρεχεται καλύτερη υπηρεσία στους επιβάτες, η Ελληνικό Μετρό έχει στα σκαριά τον διαγωνισμό για επιπλέον 7 συρμούς για την γραμμή του αεροδρομίου που θα δώσει μεγάλες δυνατότητες στην συχνότητα και την χωρητικότητα της γραμμής τα επόμενα χρόνια.
951 νέα λεωφορεία μέχρι το τέλος του 2025
Σε εξέλιξη είναι και η πολυπόθητη ανανέωση του στόλου των λεωφορείων της Αθήνας που είναι από τους πιο γερασμένους στην Ευρώπη. “Ξεκινά η μεγαλύτερη επένδυση για την ανανέωση του στόλου μας και θα έρθουν 951 λεωφορεία μέχρι το τέλος του 2025” είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου. Το 2006 ήταν η χρονιά που ήρθαν τα τελευταία νέα λεωφορεία στην Αθήνα. 18 χρόνια μετά επιτελούς, ξεκινά η σταδιακή είσοδος των νέων λεωφορείων στους δρόμους της Αθήνας. Η εκκίνηση θα γίνει στα μέσα Μαΐου με την δρομολόγηση 140 ηλεκτρικών λεωφορείων σε περιφερειακές κυρίως γραμμές. Οι δοκιμές τους συνεχίζονται χωρίς προβλήματα και οι Αθηναίοι αναμένουν με ανυπομονησία τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία στην πόλη.
Ακόμη μέσα στο καλοκαίρι θα καταφθάσουν και τα πρώτα λεωφορεία φυσικού αερίου (CNG). Συνολικά μέχρι το τέλος του 2025 θα ενταχθούν στον στόλο 300 λεωφορεία αυτού του τύπου. Τα 200 από αυτά είναι κλασικά 12μετρα και τα άλλα 100 είναι 18 μετρα (διπλά λεωφορεία). Ταυτόχρονα, προχωρά και ο διαγωνισμός για 300 καινούργια λεωφορεία με την μέθοδο του leasing που θα μισθωθουν για διάστημα 10 ετών και επιπρόσθετα θα έρθουν από ΚΤΕΛ άλλα 211 καινούργια λεωφορεία. Συνολικά θα προστεθούν 951 νεα λεωφορεια εως το 2025 αντικαθιστώντας αντίστοιχα παλιά.
Επιπρόσθετα σε επίπεδο διαβούλευσης είναι και η προμήθεια 550 ακόμα νέων λεωφορείων από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Από αυτά 375 θα είναι νέα λεωφορεία (ηλεκτρικά ή φυσικού αερίου) και 175 θα είναι τρόλει. Θα είναι τα πρώτα νέα τρόλεϊ μετά από 20 και πλέον έτη για την Αθήνα που διαθέτει το πιο εκτεταμένο δίκτυο στην Ευρώπη. Ο διαγωνισμός αναμένεται εντός του 2024 και να ολοκληρωθεί το 2027.
Διαβάστε ακόμη
Νοέλ Κουίν (HSBC): Η τρομερή πενταετία που έβαλε τέλος στο όνειρο 37 ετών
TikTok: Κατέθεσε αγωγή κατά του νομοσχεδίου για την απαγόρευση της εφαρμογής στις ΗΠΑ
Νέο «κύμα» εξαγορών στη «σκιά» των μεγάλων deals της πληροφορικής (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ