Sponsored content

Κάθε μήνα, το πρώτο πράγμα που φροντίζουμε είναι να πληρώσουμε τους λογαριασμούς και τις υποχρεώσεις μας. Από τα βασικά, όπως φως, νερό, στεγαστικό δάνειο, φροντιστήρια των παιδιών, μέχρι τα έξοδα που αφορούν την ψυχαγωγία μας, όπως είναι οι συνδρομές στις τηλεοπτικές πλατφόρμες. Όλα τακτοποιούνται μέσα από τις ψηφιακές λειτουργίες της τράπεζας όπου διατηρούμε τον λογαριασμό μας. Τι γίνεται όμως με το κόστος από τις προμήθειες, ιδιαίτερα όταν κάνουμε σταθερά πολλαπλές συναλλαγές και για την κάθε μια υπάρχει ξεχωριστή χρέωση; Αν κάνουμε μόνο μια τραπεζική συναλλαγή, το κόστος δεν μας φαίνεται μεγάλο, όμως αν υπολογίσουμε όλες τις πληρωμές κάθε μήνα για όλο τον χρόνο, τότε το κόστος είναι σημαντικό. Συνεπώς, αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια ευέλικτη και προσιτή λύση που θα απλοποιήσει τις συναλλαγές μας, μειώνοντας παράλληλα τα συναλλακτικά έξοδα.

Τη λύση προσφέρει η Εθνική Τράπεζα, με τον νέο καταθετικό Λογαριασμό Προνομίων, που μετατρέπει τη διαχείριση των τραπεζικών συναλλαγών σε μια εύκολη και οικονομική διαδικασία προσφέροντας μια σειρά από οφέλη. Βασικό πλεονέκτημα του νέου λογαριασμού είναι ότι κάθε μήνα έχουμε μια σταθερή χρέωση για τις τραπεζικές συναλλαγές μας, μόνο €1. Πιο συγκεκριμένα, με αυτή τη σταθερή μηνιαία χρέωση έχουμε 4 δωρεάν πληρωμές λογαριασμών μέσω Digital Banking και ΑΤΜ, 4 δωρεάν πάγιες εντολές και μια δωρεάν αποστολή/λήψη εμβάσματος εσωτερικού σε ευρώ έως €5.000, με ένδειξη εξόδων SHA. Και για να το μεταφράσουμε σε νούμερο, αν υπολογίσουμε ότι οι παραπάνω συναλλαγές έχουν συνολικό κόστος περίπου €10,50, δηλαδή €126 το χρόνο, τότε η μηνιαία χρέωση ύψους €1,00 είναι μια πολύ συμφέρουσα πρόταση. Σημειώνεται, ότι τα εμβάσματα απαλλάσσονται μόνο από την προμήθεια έκδοσης υπέρ ΕΤΕ και το κόστος των εξόδων άμεσης πίστωσης (SEPA Instant Payment) και όχι από λοιπά έξοδα (urgent, NON-STP αποζημίωση, έξοδα άλλης Τράπεζας όταν το έμβασμα είναι OUR, κέρδη συναλλάγματος).

Παράλληλα και στον Λογαριασμό Προνομίων εξακολουθούν να ισχύουν οι εξελιγμένες online υπηρεσίες της Εθνικής Τράπεζας. Έτσι, μέσω του Digital Banking μπορούμε να παρακολουθούμε συνεχώς τον λογαριασμό μας και κάθε μήνα να λαμβάνουμε δωρεάν μια αναλυτική κατάσταση, το γνωστό i-statement. Επιπλέον, έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε μεταξύ λογαριασμού Ταμιευτηρίου ή λογαριασμού Τρεχούμενου (με δικαίωμα Υπερανάληψης για τον Τρεχούμενο), ενώ εξακολουθούμε να απολαμβάνουμε τα προνόμια του προγράμματος επιβράβευσης Go For More.

Για να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και να ανοίξουμε έναν Λογαριασμό Προνομίων, δεν χρειάζεται να… πνιγούμε στη γραφειοκρατία. Η Εθνική Τράπεζα φροντίζει ώστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης να είναι ανοικτά και με όσο το δυνατόν πιο απλοποιημένες διαδικασίες. Έτσι, μπορούμε να ανοίξουμε τον Λογαριασμό Προνομίων είτε μέσω της υπηρεσίας NBG Internet/Mobile Banking, είτε με μια επίσκεψη σε κάποιο Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας. Αν πάλι έχουμε ήδη έναν λογαριασμό απλού Ταμιευτηρίου ή απλό Τρεχούμενο, ένα κλικ αρκεί για να τον μετατρέψουμε σε Λογαριασμό Προνομίων μέσω NBG Internet / Mobile Banking ή μέσω του Contact Center στο 210 48 48 484 ή με μία επίσκεψη σε ένα από τα Καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας.

Σε αυτή τη νέα, ψηφιοποιημένη εποχή, η Εθνική Τράπεζα μας προσφέρει την ευελιξία και την ευκολία που χρειαζόμαστε ανοίγοντας τον δρόμο για νέες καινοτόμες λύσεις. Για μια αναβαθμισμένη τραπεζική εμπειρία επισκεπτόμαστε την Εθνική Τράπεζα, την Τράπεζα του Σήμερα.

Ενημερωθείτε αναλυτικά στο nbg.gr