Σε «2+» από «2» προηγουμένως, αναβάθμισε ο οίκος Fitch Ratings την αξιολόγηση της QQuant Master Servicer, αναφορικά με την ικανότητα διαχείρισης των καταναλωτικών δανείων. Ταυτόχρονα, ο διεθνής οίκος διατήρησε σε «2» με θετική προοπτική την ικανότητα της εταιρείας στη διαχείριση των επιχειρηματικών δανείων.
Η Quant, ως εκ τούτου, παραμένει η μόνη αδειοδοτημένη εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων (Servicer) στην Ελλάδα, η οποία έχει αξιολογηθεί από τον Fitch, ενώ συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο αποτελεσματικές εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η βαθμολογική κλίμακα ξεκινά από το «1», αντιστοιχώντας στην καλύτερη αξιολόγηση και φθάνει έως το «5», αποτελώντας τη χαμηλότερη.
Η εν λόγω αναβάθμιση, σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, αντικατοπτρίζει τη στρατηγική ανάπτυξη της Quant και την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων, καθώς και την εφαρμογή μίας πιο αποτελεσματικής διαχείρισης των χαρτοφυλακίων της.
Κατά τον οίκο αξιολόγησης, η Quant εφαρμόζει μία άκρως ικανοποιητική μεθοδολογία παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας των επιχειρηματικών σχεδίων, χρησιμοποιώντας σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα αναφοράς απόδοσης χαρτοφυλακίων με τα οποία εξασφαλίζεται η επίτευξη των στόχων ανάκτησης κεφαλαίων.
Από την προηγούμενη αξιολόγηση τoυ Fitch το 2021, η Quant κατάφερε να αυξήσει τα υπό διαχείριση χαρτοφυλάκιά της (ΑUM) κατά 15% σε 12,6 δισ. ευρώ. Η αύξηση προήλθε από νέους πελάτες, με τους οποίους η Quant υπέγραψε συμβάσεις διαχείρισης.
Επιπρόσθετα, η εταιρεία ισχυροποίησε την εταιρική διακυβέρνηση με τη συνεχή αναβάθμιση των τμημάτων audit, compliance/AML, ενώ παράλληλα προέβη σε συνεχείς τεχνολογικές βελτιώσεις και αυτοματισμούς διαδικασιών.
Διαβάστε επίσης
Η… αποκαθήλωση της μεζονέτας – Ποια σπίτια και γιατί πωλούνται ακριβότερα (γραφήματα)