«H Nova, συνεχίζει να αντιμετωπίζει την κρίση του νέου κορωνοϊού με αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων της και τη διασφάλιση της απρόσκοπτης παροχής των υπηρεσιών της αλλά και της καλύτερης εξυπηρέτησης εκατοντάδων χιλιάδων νοικοκυριών και επιχειρήσεων.
Αυτό επισημαίνει ο γνωστός πάροχος συνδυαστικών υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στη χώρα μας, στηρίζοντας την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι». Η εταιρεία, επιπλέον των υπαρχόντων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας που ήδη παρέχει στους πελάτες της (e-mail, e-shop, κ.λ.π.), ενισχύει την ηλεκτρονική της παρουσία και δίνει τη δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, τόσο για τεχνικά όσο και για εμπορικά θέματα, μέσω Live Chat.
Η πλατφόρμα του live chat είναι διαθέσιμη στις σελίδες nova.gr, myaccountnova.gr καθώς και στη σελίδα της Nova στο Facebook, facebook.com/Nova. Οι συνδρομητές μπορούν να λαμβάνουν τις απαντήσεις που ζητούν στα όποια ερωτήματά τους, εύκολα, γρήγορα και απλά επιλέγοντας τις παραπάνω ηλεκτρονικές μεθόδους. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω φόρμας (http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/).
Παράλληλα, η Nova δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές της να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν σε κατάστημα και βέβαια χωρίς τη χρήση μετρητών, από την άνεση του σπιτιού τους, μέσω του Nova My Account (https://myaccount.nova.gr/) ή της Ηλεκτρονικής πληρωμής Λογαριασμών (https://myaccount.nova.gr/pliromi-logariasmou/).