Ένα πολυεπίπεδο πλάνο ανάπτυξης, επέκταση σε νέες περιοχές και συνέργειες συνοδεύει τη συμφωνία με την οποία ο Βλάσσης Γεωργάτος της Γρηγόρης μέσω της VG Holding εισήλθε στο μετοχικο κεφάλαιο της αλυσίδας εστίασης Mailo’s του Νίκου Μουτσουρούφη. Ο τελευταίος, πριν καν κλείσει τα 30 θεωρείται από τα νέα ταλέντα του επιχειρείν καταφέρνοντας να αναδείξει σε mainstream street food τα ζυμαρικά δημιουργώντας μία νέα τάση σε μία κατά τα άλλα δύσκολη αγορά!

Η μαγιά γι αυτή τη στρατηγική συμμαχία μεταξύ του ‘βετεράνου’ και του ‘νέου ταλέντου’ στο χώρο της εστίασης είναι ένα ντιλ ύψους 4 εκατ. ευρώ αρχικά με το οποίο ο κ. Γεωργάτος λαμβάνει το 20% της ανερχόμενης αλυσίδας που ήδη μετρά 40 καταστήματα. «Θεωρώ ότι πρόκειται για μια πολύ καλή συμφωνία, δεδομένου ότι η αξία της επιχείρησης έχει αυξηθεί από τη στιγμή που κλείσαμε τη συμφωνία», σχολιάζει στο newmoney ο κ. Μουτσουρούφης σε μία συζήτηση που επιχειρεί να σκιαγραφήσει την επόμενη μέρα για την αλυσίδα.

«Ο Βλάσσης Γεωργάτος είναι ένας επιχειρηματίας, με πάθος και όραμα για την εστίαση. Είδα ένα άνθρωπο που έχει διανύσει μία μεγάλη και πετυχημένη διαδρομή και που λόγω της εμπειρίας του προτείνει λύσεις για κάθε πρόβλημα που προκύπτει. Και το εντυπωσιακό είναι ότι οι λύσεις που προτείνει είναι σαφείς και ανατρεπτικές, γιατί σκέφτεται ‘out of the box’», λέει ο κ. Μουτσουρούφης επιχειρώντας να απαντήσει στους λόγους πίσω απ’ αυτή τη συμφωνία. «Όλα αυτά», συνεχίζει, «με έκαναν να καταλάβω, από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε, ότι είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να προχωρήσουμε μαζί. Το τι ακριβώς είδε ο Βλάσσης σε μένα, δεν μπορώ να σας το απαντήσω. Αυτό, όμως, που μπορώ να πω είναι ότι από την αρχή της γνωριμίας μας, η χημεία μεταξύ μας ήταν αδιαμφισβήτητη».

Αυτή η χημεία λοιπόν τώρα πρέπει να μετουσιωθεί σε συγκροτημένο σχέδιο για την εταιρεία, που σύμφωνα με τον κ. Μουτσουρούφη, ήδη σε γενικές γραμμές έχει διαμορφωθεί. «Το πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει την επέκταση μέσω franchise και master franchise σε χώρες εκτός Ελλάδας και Κύπρου, όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε», λέει ο ιδρυτής και βασικός μέτοχος των Mailo’s. «Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από την Ευρώπη αλλά και την Αμερική, και εξετάζουμε πολλές ευκαιρίες για να εισέλθουμε σε νέες αγορές. Επιπλέον, σχεδιάζουμε την κυκλοφορία νέων προϊόντων, προσαρμόζοντάς τα στις ανάγκες και τις τάσεις της κάθε αγοράς, διατηρώντας πάντα την ποιότητα και την αυθεντικότητα που μας χαρακτηρίζουν», συμπληρώνει.

Εννοείται στο πλάνο υπάρχει και η πρόβλεψη για συνέργειες. Ήδη η πρώτη δοκιμάζεται στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών! «Σίγουρα θα υπάρξουν συνέργειες. Το σημαντικό για εμάς είναι ότι θα αποκτήσουμε πρόσβαση στην πολύτιμη εμπειρία του Γρηγόρη και θα ανοίξουμε «νέες πόρτες», όπως για παράδειγμα η είσοδός μας στα αεροδρόμια. Όπως ίσως γνωρίζετε έχουμε ήδη ανοίξει ένα κατάστημα Mailo’s στο Ελευθέριος Βενιζέλος, σε συνεργασία με την AirCanteen, που είναι θυγατρική του ομίλου Γρηγόρης. Ταυτόχρονα θα αξιοποιήσουμε τόσο τη «δύναμη» του τμήματος προμηθειών του Γρηγόρη, όσο και τις υποδομές του», λέει ο κ. Μουτσουρούφης.

Γι αυτό εξάλλου και ο ρόλος του Βλάσση Γεωργάτου στα διοικητικά θα έχει ουσία. «Ο ρόλος του κ. Γεωργάτου είναι κυρίως στρατηγικός, συμβουλευτικός και καθοδηγητικός. Θεωρώ, δε, ότι η συμβολή του θα είναι καθοριστική στην οργάνωση της επιχείρησης σε όλους τους τομείς, κάτι που είναι κρίσιμο για την ανάπτυξη και τη σωστή λειτουργία του Mailo’s», λέει ο κ. Μουτσουρούφης.

Ερωτηθείς εάν υπάρχει ρήτρα αύξησης του μεριδίου της VG Holding σε δεύτερο χρόνο, παραδέχεται ότι «υπάρχουν ορισμένες προβλέψεις για το πώς μπορεί να εξελιχθεί η συνεργασία μας στο μέλλον, ανάλογα με τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς. Αυτό που είναι σημαντικό τη δεδομένη στιγμή, είναι ότι η συμφωνία μας θέτει ισχυρές βάσεις για μια μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία».

Σήμερα, η Mailo’s διαθέτει 40 καταστήματα ενώ πέρα από την Ελλάδα αναπτύσσεται και στην Κύπρο. Πέρυσι, οι συνολικές πωλήσεις του συστήματος Mailos εταιρικά και franchise καταστήματα ανήλθαν σε περίπου 29 εκατ. ευρώ. «Η φετινή χρονιά εξελίσσεται πολύ θετικά και ο στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τα 35 εκατ. ευρώ τζίρο στα καταστήματα. Αυτή τη στιγμή έχουμε πάνω από 40 ενεργά καταστήματα και έχουμε προγραμματίσει αρκετά ανοίγματα το επόμενο διάστημα. Η ανάπτυξή μας θα επικεντρωθεί τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα, σε περιοχές εκτός Αττικής και στα νησιά», καταλήγει ο κ. Μουτσουρούφης.

Διαβάστε ακόμη

ΥΠΕΘΟ: Πώς αποφασίστηκε το αιφνιδιαστικό τέλος… στο τέλος επιτηδεύματος

Θ. Φέσσας (Quest): Η επόμενη μέρα του deal για την Μπενρουμπή – Οι ευκαιρίες των εξαγορών (pics)

Πετρέλαιο Θέρμανσης: Οι τιμές πώλησης και τα σενάρια για το επίδομα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα