search icon

Επιχειρήσεις

Νίκος Λαβίδας (ΑΒ Βασιλόπουλος): Προτεραιότητα η επέκταση μας στην Κρήτη και τα νησιά (pics)

Οι αλλαγές της στροφής των τουριστών σε αγορές από τα σούπερ μάρκετ στους τουριστικούς προορισμούς - Τα αποκαλυπτήρια του καταστήματος στη Χερσόνησο και οι συμφωνίες με τοπικούς παραγωγούς, συμπεριλαμβανομένου του νέου εγχειρήματος του εφευρέτη του Freddoccino, Κωστή Ζομπανάκη 

Με τον τζίρο των Σούπερ Μάρκετ φέτος το καλοκαίρι να έχει αυξηθεί 15% στους τουριστικούς προορισμούς καθώς οι τουρίστες στρέφονται από την εστίαση στο Σούπερ Μάρκετ για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της ακρίβειας, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει θέσει σε προτεραιότητα την ανάπτυξη της στην Κρήτη και τα νησιά.

“Η τάση είναι ξεκάθαρη. Οι τουρίστες ψάχνουν όλο και περισσότερο τα Σούπερ Μάρκετ, οπότε και η επέκταση μας στους τουριστικούς προορισμούς αποτελεί προτεραιότητα”, έλεγε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας κ. Νίκος Λαβίδας στο περιθώριο δημοσιογραφικής αποστολής για την παρουσίαση του νέου καταστήματος της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Χερσόνησο, στο Ηράκλειο Κρήτης.

Εξωτερική κάτοψη του νέου καταστήματος της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Χερσόνησο Ηρακλείου

Το κατάστημα που άνοιξε τις πόρτες του τον περασμένο Απρίλιο σε έναν μεγάλο χώρο όπου -σημεία των καιρών…!- πριν στεγάζονταν μία μεγάλη επιχείρηση γουνοποιίας που έβαλε “λουκέτο” με την παύση των τουριστικών εισροών απ’ τη Ρωσία, αναπτύσσεται σε εμβαδόν 1.100 τμ απασχολώντας 24 άτομα μόνιμο προσωπικό και λειτουργεί 7 μέρες την εβδομάδα με διευρυμένο ωράριο ως τις 10 το βράδυ.

Αυτό είναι το 12ο ιδιόκτητο κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος στο νησί ενώ διαθέτει άλλα τρία franchise εντός του Ηρακλείου καθώς και ένα κατάστημα χονδρικής ΕΝΑ στο Ηράκλειο.

“Υπάρχει χώρος να αναπτυχθούμε και θα το επιχειρήσουμε κατά κύριο λόγο με franchise με καταστήματα της γειτονιάς. Ωστόσο θα υπάρχουν ακόμη μέρη που θα μπορούσαν να γίνουν και μεγαλύτερα ιδιόκτητα σούπερ μάρκετ”, τόνισε ο κ. Λαβίδας σημειώνοντας πως σήμερα η αλυσίδα αντλεί απ’ την αγορά της Κρήτης κάπου το 12% του ετήσιου τζίρου της, που τα τελευταία χρόνια είναι σταθερός κοντά στα 2 δισ ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Νίκος Λαβίδας κατά τα αποκαλυπτήρια του νέου καταστήματος

Συνεργασίες

Αναγνωρίζοντας βέβαια την πολυπλοκότητα της κρητικής αγοράς αλλά και τη σημαντική ζήτηση που παρουσιάζουν τα κρητικά προϊόντα η αλυσίδα έχει συνάψει συμφωνίες με 65 παραγωγούς απ’ την Κρήτη τοποθετώντας σήμερα κάπου 355 κωδικούς προϊόντων στα σούπερ μάρκετ της στη Μεγαλόνησο.

Μάλιστα στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε επίσκεψη και στις δύο μονάδες παραγωγής του Ομίλου Krivek με τον οποίο εδώ και χρόνια υπάρχει συνεργασία της αλυσίδας. Η Krivek της οικογένειας Φασουλά έχει πάνω από 40 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά και είναι ένας απ’ τους κορυφαίους ομίλους στον τομέα παραγωγής, επεξεργασίας και διανομής κρέατος και θαλασσινών κυρίως στην Κρήτη, τη Ρόδο και εν μέρει στην Αττική.

Ο κύκλος εργασιών της, σύμφωνα με τον ιδρυτή και Πρόεδρο της κ. Γιάννη Φασουλά θα φτάσει φέτος τα 50 εκατ. ευρώ περίπου με την συντριπτική πλειοψηφία να προέρχεται από πωλήσεις στο κανάλι HORECA.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Νίκος Λαβίδας και ο ιδρυτής, Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Krivek κ. Γιάννης Φασουλάς κατά την παρουσίαση των δραστηριοτήτων του Ομίλου Krivek

Όπως σημειώθηκε η Krivek προμηθεύει με κρέατα τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κρήτη και την περίοδο του Πάσχα στέλνει αρνιά και στα καταστήματα της Αττικής. Οι πωλήσεις της μέσα απ’ το δίκτυο της ΑΒ Βασιλόπουλος ξεπερνούν τα 3 εκατ. ευρώ.

Αυτή την περίοδο η Krivek πραγματοποιεί επενδυτικό σχέδιο 5 εκατ. ευρώ για την επέκταση της μονάδας επεξεργασίας κρέατος και των αποθηκών της.

Αντίστοιχα μία σημαντική συμφωνία για την αλυσίδα είναι με το σχετικά νέο brand στο χώρο της τυροκομίας, το Amari. Πρόκειται ουσιαστικά για την τελευταία επιχειρηματική προσπάθεια του κ. Κωστή Ζομπανάκη, του “εφευρέτη” του Freddoccino που ειχε “μοσχοπουλήσει” την εταιρεία ΜΑΚΑΝ ΑΕ στη Nestle το 2008. Η μπράντα που παράγεται στο τυροκομείο Καλογέρου στο Αμάρι του Ρεθύμνου καλύπτει μία ευρεία γκάμα από τυριά Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2018 ομως ήδη έχει αποκτήσει φανατικό κοινό με “αιχμή” τη μυζήθρα, το κεφαλοτύρι και τη γραβιέρα σε διάφορες γεύσεις. Ο τζίρος της εταιρείας, σύμφωνα με τον κ. Ζομπανάκη θα κλεισει περίπου στα 3 εκατ. ευρώ.

Επίσης απ’ τις συνεργασίες της ΑΒ Βασιλόπουλος στην Κρήτη ξεχωρίζει και αυτή με τον Γαλακτοκομικό Κτηνοτροφικό Αγροτικό Συνεταιρισμό Ανωγείων, που αποτελεί και σημαντικό πυλώνα της τοπικής οικονομίας με εμπειρία 50 ετών.

Διαβάστε ακόμη

Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι επί τάπητος σε 4 road shows πριν το τέλος του έτους

Brite Solar: Μεγάλη επένδυση σε αγροφωτοβολταϊκά – Το εργοστάσιο στην Πάτρα και οι εξαγωγές σε όλο τον κόσμο (pics)

Domes Resorts: Νέο εγχείρημα, με boutique ξενοδοχείο στην «καρδιά» της Αθήνας (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version