search icon

Επιχειρήσεις

Nike: Μένουμε στην Ελλάδα – Αλλάζουμε στρατηγική

Η επίσημη τοποθέτηση του πολυεθνικού ομίλου - Διαψεύδει τα ευφάνταστα σενάρια περί αποχώρησης - Τι λέει για τη λήξη της συνεργασίας της με σειρά συνεργατών της

Τη διαβεβαίωση της ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή παρέχει με ανακοίνωση της η Nike διαψεύδοντας απ’ τη μία τα σενάρια που διακινούνται περί εξόδου από την ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας όμως – έμμεσα- τη λήξη της συνεργασίας της με σειρά συνεργατών της, μικρούς λιανέμπορους.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών.  Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Consumer Direct Acceleration» που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το  Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».

Όπως έγραφε χθες το newmoney.gr ο πολυεθνικός όμιλος αθλητικών ειδών δεν πρόκειται να εξέλθει από την ελληνική αγορά, όπου έχει φτάσει να ελέγχει σχεδόν το 60%! Ωστόσο λόγω της αλλαγής στρατηγικής του, αφενός περιορίζει τα απευθείας συμβόλαια προμήθειας στις 40 μεγαλύτερες ελληνικές αλυσίδες αθλητικής ένδυσης και παράλληλα, μετά τη λήξη των συμβολαίων που είχε με τη Folli Follie, δίνει το δικαίωμα δικαιόχρησης των καταστημάτων Nike στον όμιλο του Ιταλού επιχειρηματία Αντόνιο Περκάσι, ο οποίος αποκτά το ίδιο δικαίωμα και στην Ισπανία, συνιστώντας πλέον ένα περιφερειακό cluster για τη Nike.

Διαβάστε ακόμη:

Γιατί το θέμα του DTC «καίει» περισσότερο την Ελλάδα – Ποιες αλλαγές εξετάζονται εν όψει «Ηρακλή ΙΙ»

Αντόνιο Περκάσι: Ποιο είναι το νέο αφεντικό της ΝΙΚΕ στην Ελλάδα που ψάχνει ήδη προσωπικό (pics)

Ελλάκτωρ: Έπιασε δουλειά η διοίκηση – Άρχισε η στελέχωση των θυγατρικών

Exit mobile version